تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آن‌که انتظار دارد هر چهار فصل سال بهار باشد، نه خود را می‌شناسد، نه طبیعت را و نه زندگی را

من به وظیفه ملی و میهنی خودم عمل کردم و به آقای سعید جلیلی با کد انتخاباتی ۴۴ رای دادم.

هیچ کس هم توی شعبه نبود ولی وقتی من پام رو اونجا گذاشتم پشت سرم کلی آدم اومدن.از قدم خوب من بود.

دیگه عرضی ندارم جز این که انشاالله آقای جلیلی رئیس جمهور بشه،چون اون یکی رو نه تنها دوست ندارم بلکه بدم هم میاد ازش.

دیگه این که الان هم میخوام ناهار بخورم.هوا هم خیلی گرم شده،خدا به همه کسایی که زیر آفتاب کار میکنن صبر و استقامت و قوت بده و برکت بیاد توی زندگیشون.

اگه تو هم امروز رفتی رای دادی پس صورت ماه خودت رو ببوس که کشورت رو دوست داری.

نظرات 4 + ارسال نظر
Mجان جمعه 15 تیر 1403 ساعت 15:03

ما در متن بهار رنج پاییز را داریم...!《عین.صاد》
یقینا کله خیر...

مرسی

هاله قدسی جمعه 15 تیر 1403 ساعت 22:01

من ضمن احترام به نظر و عقایدت، کماکان فکر می کنم داری شوخی می کنی

هاله جون من دوستت دارم

نیره جمعه 15 تیر 1403 ساعت 22:10

تصمیم گرفته بودم برم هر جوری شده، بلیط گیرم نیومد. نزدیک ترین شعبه به من هفت ساعت فاصله داشت.

عیب نداره.فدای سرت

اعظم46 جمعه 15 تیر 1403 ساعت 23:51

سلام امروز هم ما به وظیفه خطیر خودمان عمل کردیم ودر مسیر بازگشت از سفر رای دادیم وچرت ناظرین را پراندیم

خوب کردی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد