تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هر وقت دلت خواست عیب کسی رو بگیری، یادت باشه که تو این دنیا، همه مردم مزایای تو رو نداشته ن

نمیدونم تا چه حد حرفم پایه علمی داره،ولی دیروز قرص پاروکستینم تموم شد،نتیجه این شد که امروز قرص نداشتم و دسترسی به دکترم هم نداشتم،در واقع پول دکتر ندارم.تا دوباره بیفتم رو غلطک و حقوق بگیرم طول میکشه،اسنپ هم کار نمیکنم،همش سرکار هستم،همه پولم رو هم بردم و یه ربع سکه خریدم و دستم خالی شد.خلاصه داشتم میگفتم یک روز ،که امروز باشه پاروکستینم رو نخوردم و الان دلم میخواد همه رو بُکُنم.به شدت و جوری حشری هستم که هیچ وقت اینجوری نبودم.جق هم چاره کارم نیست.خلاصه دکترم رو یه جوری پیدا کردم و دست به دامانش شدم و برام نسخه کرد پاروکستین رو و از شانس کونی من حالا همه ملت روانی شدن و قرص نایاب شده،خلاصه که قرص رو پیدا کردم و خریدم و امشب میخورم و مردم ایران میتونن دوباره کمربندها رو شُل ببندن.لامصب چی داره تو این قرص ها که آدم رو آروم و منطقی و کوشا میکنه.

فعلا ولی قرص نخوردم تا شب کسی سمتم کسی نیاد که بدجوری حشریم.

بوس بوس،بخورم همتون رو.

تو هم اگه وقتایی دوست داری لاس ریز بزنی ولی جلوی خودت رو میگیری پس یه بوس به جیسون استاتهام بده.

نظرات 2 + ارسال نظر
هاله قدسی جمعه 25 خرداد 1403 ساعت 11:37

چقدر صداققت ستودنی است. همیشه به این موضوع فکر کن که با قرص یا بدون قرص تکلیفت با خودت روشنه.
خوب کردی ربع سکه خریدی.
بازهم بخر.
توکل بر خدا کن فرزندم و از فرزانگان طریقت راه و رسم دلبری بیاموز.

هاله جونم دوستت دارم.چشمهام روشن میشه وقتی کامنتت رو میبینم.
عزیزمی

علی جمعه 25 خرداد 1403 ساعت 17:54 http://.

همیشه دیر میرسم گریه

نوکرم سلطان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد