تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بگو بار خدایا تویی که فرمان‌فرمایی هر آن کس را که خواهی خوار گردانی همه خوبی‌ها به دست توست و تو بر هرچیز توانایی

امروز یه همکار که دختر جوونی هست و خوشگل هست و متولد ۷۸ هست یهو بهم گفت خیلی رنگ پیراهن هات قشنگه و بهت میاد،منم گفتم مرسی،لطف داری.ولی واقعا چرا اینجوری گفت؟بدم نیومد تعریفم کرد،ولی خوب من مرد متاهل ۴۰ ساله ای هستم و تو دختر مجردی که ۱۴ سال از من کوچیک تری،اینجوری میگی شاید دل من بلرزه.من آدم بی جنبه ای نیستم واقعا،ولی تو این مسائل نمیتونم روشنفکر باشم.اون نباید از من اینجوری تعریف میکرد،حالا خوبه منم بهش بگم شما هم رنگ شال و رژ لبتون به هم میاد یا مثلا فریم عینکتون خیلی به صورتتون میاد.چه میدونم والا،یکی این یکی هم از این که تو محیط کار همدیگه رو به اسم کوچیک صدا بکنن بدم میاد،بگو آقای فلانی،سرکار فلانی،خانم فلانی،جناب فلانی.من نمیدونم تو خارج چطوره واسم هم مهم نیست.ولی این اینجوری وقتی تنها بودیم از من تعریف کرد هم به دلم نشست و هم به دلم ننشست.توضیحش سخته ولی احتمالا گرفته باشین چی میگم.

نظرات 4 + ارسال نظر
هاله قدسی چهارشنبه 23 خرداد 1403 ساعت 21:22

غلط نکنم باید خیلی خوش تیپ و خوشگل باشی
نگران نباش اون بچه هم یک حرفی زده که یک حرفی زده باشه.
به خودت افتخار کن
تو همسر خوبی هستی
پدر خوبی هم خواهی شد
خانم عزیز دل را هم ماچ کن.
این هم تغییر به خاطر اونه
من هم ابراهام لینکلن را ماچ می کنم
بای

هاله جون معمولی هستم
مرسی هاله جون ازم تعریف میکنی
هاله جون کم پیدایی،زود زود بیا.
دوستت دارم هاله جون

علی چهارشنبه 23 خرداد 1403 ساعت 21:51 http://.

چقدر رنگ پیراهن هات قشنگه و بهت میاد .

ممنون داداش

ستاره پنج‌شنبه 24 خرداد 1403 ساعت 10:12 https://zendegi-hamine.blogsky.com/

الکی که نمیگن خوشگلی دردسر داره.
خربزه خوردی پای لرزشم بشین
وقتی خوشتیپ میکنی و مثل الماس میدرخشی میری سرکار منتظر عواقبشم باش
منم از اینکه تو محیط کار با اسم کوچیک صدا بزنن بدم میاد یاد آرایشگاه سوسن جون میوفتم

اول خوشگل خانم بگو ببینم چرا همه پست های وبلاگت رو پاک کردی؟

ستاره پنج‌شنبه 24 خرداد 1403 ساعت 15:55

همینجوری خودمو لوس کردم؛ پاکشون کردم که همه جا تمیس بشه

قربونت برم.من دلم برات تنگ میشه تو نباشی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد