تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

به سودای روزهای دل‌انگیز گذشته گریه مکن، به خاطر حضور کوتاه‌شان لبخند بزن.

من علاقه زیادی به وبلاگ نوشتن و وبلاگ خوندن دارم ولی مدتهاست که دیگه وبلاگ خوبی پیدا نمیکنم که ارزش داشته باشه بخونیش.

از شما توی این پست میخوام که وبلاگ های خوبی رو که میخونین و خوشتون میاد رو توی این پست به من و دیگران معرفی بکنید.مرسی.

اگه تو هم هر روز به همه وبلاگ ها سر میزنی پس یه بوس به زندایا بده.

نظرات 2 + ارسال نظر
مورچه جمعه 25 خرداد 1403 ساعت 18:46 https://hana98r.blogsky.com/

تروایس اگه گفتن عمومی کن ما هم بخونیم .
منم هنوز وبلاگ خوب تو بلاک اسکای پیدا نکردم
فقط
یک زن خوشبخت
دکتر ربولی
وبلاگ قبلی خودت
اینا رو معرفی میکنم

بوس مورچه

Kimia شنبه 26 خرداد 1403 ساعت 21:25

همه وبلاگا چصنالس یا شوهر کردن به گوه خوری افتادن
یا شوهر گیرشون نمیاد دارن چصناله میکنن
یا شکست عشقی خوردن و متن های کرینچ مینویسند

فقط من خوبم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد