تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چه فایده ای دارد اگر انسانی، همهٔ دنیا را از آن خود کند و روحش را از دست بدهد؟

موبایل عزیز دل رو از تعمیر آوردم.یارو میگفت cpu سوزونده،ازم دو و نهصد گرفت.حالا که آوردم حس میکنم تاچ و ال سی دی رو یارو عوض کرده.چه میدونم والا،کمی هم پارانوئید هستم.ایشالا که عوض نکرده باشه و اگر هم عوض کرده خرج دوا و دکترش بشه.عزیز دل میگه حتی اگر عوض هم کرده نفرین نباید بکنی،ولی من بدبین هستم.کلا تازگی ها دقت میکنم به خودم متوجه شدم کمی آدم بدبینی هستم.اینجوری مثل تُرکها نیستم که همه چی بهم بربخوره و فکر کنم دارم مسخره ام میکنن،اینجوریم که حس میکنم دارن درم میمالن یا ال سی دی موبایلم رو عوض کردن،یا همکارها دارن بر علیه من توطئه میکنن که اخراج بشم و از این صحبتها،خوبیش اینه که میفهمم اینا حس های خوبی نیست و بهشون اهمیتی نمیدن.یا زنم جلوم رو میگیره و میگه به این چیزا فکر نکن.

یه چیز دیگه هم که بهش فکر میکنم و نسبت بهش بدبین هستم اتفاقاتی هست که توی رسانه ها و اینترنت و شبکه های مجازی میفته و اینا دارن ما رو کنترل میکنن و شرکتهای بزرگ موبایلمون رو شنود میکنن.ما رو برده خودشون کردن.خلاصه که اینجوریاست.

اگه تو هم داری میخندی به این کس خلایی که دنبال نات کوین همستر هستن پس یه بوس به مرلین مونرو بده.

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره جمعه 18 خرداد 1403 ساعت 01:17 https://zendegi-hamine.blogsky.com/

چقدر عنوان پستت عالی بود اتفاقا من چند وقتی درگیر همین مقوله بودم...
در مورد اینکه یکی سرت کلاه میذاره یا نه؛اونم وقتایی که میدونی چاره ای جز اعتماد به طرف نداشتی فقط خوشبین باش و زیاد کنجکاوی نکن چون یه وقتایی آخرش متوجه میشی واقعا کلاه گذاشته و کاریم ازت برنمیاد بیشتر میسوزی پس واسه خاطر خودت خوشبین باش و فکر کن همه باانصافن

پس منم دیگه بهش فکر نمیکنم

Nahid جمعه 18 خرداد 1403 ساعت 14:45

والا من همینجوریم عاشق بوسیدن مرلین مونروم.

پس بوسش کن

علی شنبه 19 خرداد 1403 ساعت 19:10 http://.

امیدوارم من کسی نباشم که دوباره ضرر کنم
اون نات کوین رو بهشون گفتم کصخل
خودم کیر شدم

منم رفتم توش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد