تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مردم در قلمرو احساسات خیلی زودتر با هم آشنا و صمیمی می‌شوند تا در محیط نفوذ عقل و منطق.

بیلیرسن ، از دو چیز در زندگی ام گریزی ندارم و هر چی ازشون فرار بکنم ،آخرش یه جایی خفتم میکنن و مجبورم تسلیمشون بشم.اولیش جق زدن هست و دومی بازی call of duty. 

امروز خدا منو ببخشه،از اینترنت شرکت استفاده کردم و بازی رو دانلود کردم و نصب کردم.میخوام این دو روز فقط بازی بکنم.

یه چیز دیگه هم هست که دیگه از بعد ۳۵ سالگی وفادارانه با آدم میمونه و هیچ وقت ترکش نمیکنه،اونم چیزی نیست جز چربی های شکم و پهلو.لامصب هر کاری بکنی ازت دل نمیکنن.

تو هم اگه منتظری تا تلویزیون فیلم روز واقعه رو پخش بکنه پس یه بوس به حسین استیری بده.


نظرات 1 + ارسال نظر
phil یکشنبه 24 تیر 1403 ساعت 22:54

سلطان نگو ناموسا من شکم و پهلو آوردم باید آبش کنم. دارم یه روز درمیون 50 تا دراز نشست رو بنچ میرم آبش میکنم نکردم مرد نیستم

ستون تو باید حتما بچسبی به ورزش.توی دوره پرهیز ورزش نیاز اصلی ات هست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد