تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هر کس محبوب بی چون و چرای مادرش باشد، خود را چون سردار فاتحی می‌پندارد که این احساس غالباً در زندگی باعث موفقیتش می‌گردد.

گل سرخ اول:همه فوتبال های جام باشگاه های اروپا رو میبینم.همه رو بدون استثنا.چرا؟خودم هم نمیدونم.

گل سرخ دوم:عید قربانتون مبارک.

گل سرخ سوم:دوست دارم مناظره انتخاباتی رو ببینم.

گل سرخ چهارم:خدا شاهده،به همین وقت عزیز،اکسپلورر اینستاگرامم دیگه از حد رد شده،همش شده زن های لخت،لخت کامل،اصلا هم هیچ لباسی تنشون نیست،من نمیدونم مگه اینستا محدودیت نداره؟مگه نباید ممه و کون سانسور بشن؟پس چطور همین جوری ریخته وسط اکسپلورر من،اینجوری بخواد پیش بره مجبورم اینستا رو پاک کنم و یکی دیگه بسازم.

گل سرخ پنجم:همستر کمبت هم خسته ام کرد،فکر نکنم پول یه کیک معینی پور هم ازش در بیاد.دیگه نمیرم تو برنامه اش‌.

گل سرخ ششم:خواننده های وبلاگ کم شده،نمیدونم چرا؟

گل سرخ هفتم:عرض دیگه ای نیست جز سلامتی شما،اگه تا اینجا خوندی یه بوس به رحیم استرلینگ بده.

نظرات 7 + ارسال نظر
نئارخوس یکشنبه 27 خرداد 1403 ساعت 21:22

ای تراویس دلیل کم شدن خواننده های تو
رفتار خود تو می باشد
همه وبلاگ ها برقرار است جز تو
عقیده خوانندگان با تو متفاوت است
در وبلاگ سابقت کمتر در مورد عقاید سیاسی و مذهبیت سخن میگفتی
خوانندگان فکر میکردن لابد طنازی میکنی
حال همه به یقین رسیده اند که تو فدایی خامنه ای هستی و با تو احساس هم مصیبتی نمیکنند

من رهبر رو دوست دارم،بچه انقلاب اسلامی هستم و نمک پرورده نظام.من نمیتونم دل در گرو مهر کسی دیگه داشته باشم جز حضرت آقا.من چشم باز کردم آقا رهبر بوده و تو این نظام بزرگ شدم.چطور میتونم کس دیگه ای رو دوست داشته باشم

حیوانِ ناطق یکشنبه 27 خرداد 1403 ساعت 21:44 http://heyvanehnateq.blogsky.com

سلام.متوجه شدم دارید پدر میشید.جدا خوشحال شدم براتون و دعا میکنم این دوران با تندرستی مادر
و جنین طی بشه و فرزندتون رو در آغوش بگیرید و لذت ببرید از بزرگ کردنش.
و جسارتا اینکه نمایش پست های اکسپلور رو خودتون تعیین میکنید.شما با دیدن یک موضوع
تکراری به اینستا میگید از کدوم موضوع خوشتون میاد و الگوریتم اینستا هم همونا رو براتون به نمایش
میذاره.لذا نیاز به حذف اکامتتون نیست.چند روز اون
پست ها رو باز نکنید و برید سراغ سرچ و دیدن پست از ماشین و گل و گیاه و بچه و خونه و لوازم خونه
ووووو بعد ببینید اکسپلورتون پر میشه از این
موضوعات.
بنابراین خودتون اکسپلورتون رو به این شکل دراوردین و ببخشید اگر در این مورد نظر دادم.
امیدوارم دفعه بعدی بیام اینجا و پست تولد فرزند عزیزتون رو بخونم.

سلام
ممنون که به وبلاگم سر زدی.آخه اینجوری که میگی نمیتونم انجام بدم.چون خودم میزنم رو عکس ها و نگاه میکنم و اونم هی عکس های جدید میاره و این دور باطل ادامه پیدا میکنه.
مرسی ازت.یعنی تا ۵ ماه دیگه نمیخوای به وبلاگم سر بزنی؟

phil دوشنبه 28 خرداد 1403 ساعت 04:06

حاجی منم امسال علاقمندم به مناظرات برعکس 3 سال پیش که هیچ علاقه ای به پیگیری نداشتم

نوکرم ستون

حیوانِ ناطق دوشنبه 28 خرداد 1403 ساعت 16:19 http://heyvanehnateq.blogsky.com

قول میدم سر بزنم بهتون.امتحانام تموم بشه حتما بیشتر حضور دارم.
پیشنهاد مادرانه: از الان مطالعات فرزند پروری رو شروع کنید.عزیزدل رو تنها نگذارید.نه الان تو این برهه حساس و نه بعد از حضور کوچولوتون که باید حسابی کمک حالش باشید.
من کلی ذوق دارم براتون.

چشم دوست عزیز.ممنونم ازت

موافق نئارخوس دوشنبه 28 خرداد 1403 ساعت 18:01

این چه استدلالیه .گوسفند هم چشم باز میکنه تو طویله س و داره آماده میشه واسه ذبح.

این چه مثالیه.

نیره سه‌شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 00:41

تراویس،
شما بهترین وبلاگ نویس قرنی. تظاهر و خودسانسوری نداری. من خواننده همیشگیتم.
اون متظاهرای مذهبی، روشنفکر، مهربون و گربه دوست و ….رو دوست ندارم.

نیره تو عزیزترین خواننده منی،واقعا دوستت دارم.مرسی ازت مهربون

نازنین دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 20:11

امیدوارم حالا که مناظرات رو میبینید رای هم بدین.

والا بعید میدونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد