تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خاطرات در زیرِ پوشش روزگار دراز می‌کشند، مانند اخگر زیر خاکستر، تا دستی بجنبد یا گذرِ بادی، خاکسترها را پراکنده کند...

درد و دل اول:مرسی از همه دوستانی که توی پست قبل نظر گذاشتن،دست بوس همتون هستم.اسم هایی که گفتین رو یادداشت کردم یه گوشه.ممنون

درد و دل دوم:این کار جدید که میرم رو دوست دارم ولی یه بدی داره هی تهدید میکنن که اگه اشتباه بکنید اخراج میکنیم.امروز هم من رو تهدید کردن.من از تهدید به اخراج خوشم نمیاد،اگه قبلا بود خودم ول میکردم و میومدم بیرون.ولی الان قرص میخورم و خشمم کنترل میشه و بزرگتر و عاقل تر شدم.ولی واقعا زشته من که مرد ۴۰ ساله ای هستم و بالای ۱۲ سال سابقه کار دارم رو با اخراج تهدید بکنن.

درد و دل سوم:داکوتا جانسون هم خیلی نمک داره خداییش.

دیگه حرف خاصی ندارم جز این که صورت ماه همتون رو میبوسم و اگر تا اینجا خوندی بوس به خودت که بهترینی.

نظرات 1 + ارسال نظر
نیره پنج‌شنبه 7 تیر 1403 ساعت 19:04

تراویس بعضی وقتا چاره ای نیست.

بوس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد