تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هر کسی لباسی برای خود تهیه کرد، باید همیشه آن را پاکیزه نگهدارد.

تموز اول:نمیدونم چرا عادت کردم که هر روز استوری ها و پست های زن سپهر حیدری رو ببینم.معتاد شدم به پیجش.

تموز دوم:هنوزم اکسپلورر اینستاگرامم به شکل شنیعی پر از عکس و فیلم های مبتذل،لابه لاشون دو تا عکس از کیلیان امباپه هم میاد.

تموز سوم:هوا گرم شده عجیب.

تموز چهارم:حال و هوای انتخاباتی وجود نداره،نمیدونم چرا.

تموز پنجم:یه مستند سریالی شبکه مستند میزاره به اسم "ضد"،خیلی باهاش حال میکنم.با همه چی مشکل داره.

تموز ششم:توی روزها و شب هام خبر خاصی نیست.فوتبال میبینم و پای فوتبال و مناظره خوابم میگیره،صبح زود میرم سرکار،همه چی داره آروم پیش میره.

تو هم اگه به نظرت پیرس برازنان جذاب ترین جیمزبانده پس یه بوس به کامرون دیاز بده 

نظرات 4 + ارسال نظر
آیدا سبزاندیش یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 18:06

نگاه نکن اونو اینها میخوان آمار پیجشون بالا بره و تبلیغ بگیرند. سال‌۱۳۹۲ همین حیدری از من خوشش میومد دنبالم بود من اصلا نمیدونستم کیه کلا نمیشناختمش و یک جایی باهاش اشنا شدم و مدام بهم پیام میداد زنگ میزد اینها اصفهان بودند الانم خانوادش همین جا هستند من اصلا به این سپهره بها نمیدادم قیافش شبیه اسبه. چند بار هم بلاکش کردم از اینهاست که انگار دختر ندیده تا حالا. بعدا متوجه شدم با این آرامه ازدواج کرد اگر غیرت داشت نمیذاشت زنش اینطوری همه بدنشو‌ به نمایش بگذاره. گول شخصیت این ادم معروفا رو نخور همشون دنبال پولن فقط پوووول . دختره هم ازش جدا شده انگار ولی رو نمیکنن. نبین پیجشو تا خیال نکنن یه خری هستند و معروف شن.

والا آیدا جون این همه جاش رو میریزه بیرون.منم دلم میکشه سمتش،دست خودم نیست.
سپهر خوب بوده،باید باهاش ازدواج میکردی

نیره یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 18:32

تراویس، من هشت سال پیش که پسر اولم به دنیا اومد اینستاگرام رو بستم، اطلاعات غلطی که بی پایه و اساس رد و بدل میشد رو مخم بود. از اون ور لایک و اون زندگی های پلاستیکی با روحیه من سازگار نبودن.

متاسفانه معتاد به دیدن ممه های زن سپهر حیدری شدم

نیره یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 18:48

شیطون داره گولت می زنه، تراویس. مواظب باش…

قربونت برم نیره جون.

فروغ یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 22:17

بنظرم دیگه وقتشه پیجهای تربیت کودک رو دنبال کنی حتی یبار کلیپی دیدم که موقع عوض کردن پوشک چجوری نوزاد رو جابجا کنیم یا بلندش کنیم سر و گردنش اذیت نشه

اتفاقا پوشک عوض کردن دخترها همیشه توی ذهنم چالش بوده.باید به نصیحتت گوش کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد