تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

با هر کس روی زمین است مهربان باش تا آن کس در آسمان‌هاست با تو مهربان باشد.

حجاب قانون کشوره و همه زن ها باید رعایتش بکنن،چطور موقع نفقه و مهریه همه چی باید قانونی و شرعی باشه و کون لق مردها که بیفتن زندون و عمرشون هدر بره فقط به خاطر این که یه گهی خوردن و صداقت داشتن و بزن در رو نبودن و ازدواج کردن با سلیطه ها و خراب خانمها.اما موقع حجاب که میشه دیگه کسی به اسلام و قانون اعتقاد نداره و میشه یه مسئله شخصی.برین خدا رو شکر کنید که این آخوندها راس کار هستن،اگه من راس کار بودم و یه اختیاری داشتم بلایی سر بی حجاب ها میاوردم و جوری میزدم پس کله شون و طوری چوب میکردم تو کونشون که بفهمن حجاب یعنی چی.

تو هم اگه از بی حجاب ها و هنجارشکن ها بدت میاد پس یه تف بنداز رو قبر پدرشون.

نظرات 7 + ارسال نظر
سلام سلطان شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 19:45

به نظرم آدم باید منصف باشه و پای بند به قانون
نمیشه با یه قسمت قانون موافق باشه و توقع حمایت داشته باشه و با یه قسمت مخالف باشه و گند بزنه به مملکتش
چقدر این اغتشاشات به ما خسارت زد بخاطر یه عده که داشتن امنیتمون رو که از نون شب مهم تره به فنا میدادن

چقدر من ضرر مالی دیدم

هاله قدسی شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 20:50

تراویس اتفاقا آخوند خوبی می شدی.
به نظرم مشترکاتتون بیشتر از اختلافاتتون بود.
هنوز هم دیر نشده
در ضمن به آدم هایی مثل من فحش نده دلم می شکنه

هاله جون من دوستت دارم.فقط دلم از مهریه و نفقه و تناقض میسوزه

مریم شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 21:38

چیزی که دنیا بهش نیاز داره
بازگشت به نجابت و مهربانی است...# دیالوگ
به نظر من میشه با مهربانی به خدا ، شبیه شد.
هر چه در صفات شبیه تر ، مقرب تر....

هاله قدسی شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 22:28

کاملا درک می کنم. من هم از تناقض موجود بین قوانین بیزارم. انقدر هم از مهریه بدم میاد که مهریه خودم چند جلد کتاب بیشتر نبود که در جا تحویلشون گرفتم. می دونم که بابت این موضوع زجر کشیده ای و لابد هنوز هم دنباله داره، ولی مسئله حجاب اجباری واقعا از جنس دیگری است.

هاله جون دوستت دارم

خانوم‌ف یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 ساعت 12:45 http://khanomef.blogsky.com

ربط دادن گوز به شقیقه تخصص توست .

بوس نمیدی؟

نیره دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 ساعت 02:35

اگه قوانین اسلام بده چرا مهریه و نفقه اش خوبه؟! یه وبلاگ نویس هست که ادعای مهربانی اش هم میشه با هم قوانین اسلام شد زن دوم یه مرد متاهل! ادعای عاشقیشم میشه! بعد از اسلام می ناله! خوب اگه قوانین اسلام نبودن چطور می خواستی زن دوم عاشق بشی؟ هر جا به نفعشونه اسلام خوبه. ارث پدری دو برا پسر خوبه!! و هزار تا چیز دیگه. ایرانی جماعت تکلیفش با خودش مشخص نیست. اگه قرار باشه حجاب نباشه، نفقه و مهریه هم باید تشریف ببره. با تشکر از تراویس که عاقله.

قربون دهنت.منم همین رو میگم دیگه

مرجان جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 20:27

دلم میخواد بکشمت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد