تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مرگ بر اسرائیل

اسرائیل تخم حمله کردن نداره.خایه لای پاش نیست،شهامتش رو نداره.هر کس هم گفت اسرائیل حمله میکنه گُه زیادی میخوره.میدونه که اگه حمله بکنه اولین موشک کیر منه که مستقیم میره توی کس زن بنیامین نتانیاهو.

اصلا شرط میبندم باهاتون،اگر اسرائیل حمله کرد،من عکس کونم رو میزارم توی وبلاگ همه شما ببینید.

والسلام

تو هم اگه مطمئنی که اسرائیل مال این حرفها نیست پس وقتی میری حموم سرت رو خوب بشور که زود به زود چرب نشه.

نظرات 9 + ارسال نظر
آبان جمشیدی چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 00:19

اسرائیل و جمهوری اسلامی دو تاشون شر هستند. نه به جنگ طلبی .
تو که اینقدر رک! و رکیک هستی اسم واقعیتم بگو . با دوستان و خانواده هم همینطور کثیف حرف میزنی. بجای حواله دادن به بعد ، عکس خودتو با اسم مشخص بزار... نه باسن مبارک. این ادبیات تو مستعمل شده است هزاران بار استفاده شده. زندگی همش تکراره. تکرارهای خوب و بد . فهمیدن مفهوم تکرار مهمه

نفهمیدم چی گفتی

lpdh چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 07:56

اگه حمله کرد حالا چه در سوریه چه در عراق و ... یا مستقیم به ایران

قول میدی عک.س چهره ات رو بفرستی برام ؟ دلم میخواد ببینم چه شکلی هستی

قول بده

کاوه خداشناس،دی جی فسنقری،شوهرسابق بهاره رهنما،بهادری جهرمی وزیر سابق ارتباطات همه رو با هم قاطی بکن میشه چهره من.
من که دوستت دارم تو عکست رو نشونم میدی؟؟

M جان چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 15:33

جناب تراووووویس شما الان دیگه بابا شدید
برای پسرت الگوی خوبی باش...!
میدونم گاهی دست خودتون نیست
ولی فکر کنم بشه دُز فحاشی رو کمتر کرد
والا اینجا خانواده رد میشه...
ارادت...

چشم.ببخشید

lpdh چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 15:34

نه دیگه نشد اذیت نکن قول بده

اکه تو شرط رو بردی من عکسمو نشونت میدم

deal ?

باشه عزیزم
هر جی تو بگی.
اصلا یه آیدی تلگرام بده عکسم رو نشونت میدم.ولی آش دهن سوزی رو نخواهی دید.یه مرد ریشوی پیشونی بلند

phil چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 19:51

:)))
سلطان اینا که میان مینویسن رکیک نباش کژطبع جانورن ارزش هنری پست های تو رو درک نمیکنن.

ستون نمیدونم والا انتظار چه جور نوشته هایی دارن

علی چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 20:40 http://.

کونت قشنگه عکسش رو بزار

بوسش کن

هاله قدسی پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 ساعت 08:05

خونسرد باش تراویس
آدم که عکس باسنش را به این مفتی نمی فروشه!
به خدا خود آغا هم راضی نیست.

هاله جون ترس جنگ باعث شده آرامش روانیم گرفته بشه

علی پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 ساعت 16:19 http://.

بوس کردم ، اسپنک هم زدم ، خم شو

پروفسور شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 13:01 https://otagham.blogsky.com/

من از وبلاگت خیلی با چیزای بدی آشنا شدم
واسه همین اسموبتو نذاشتم تو وبم!

من فقط حرفهای خوب میزنم.چیز بد نمیگم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد