تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

شما صاحب دو زندگی هستید، دومی زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابید فقط یک زندگی دارید.

آتالا و رنه اول:یه ترانه "هیچکس " داره به اسم "هر یه روز" که پوبون باهاش همکاری کرده و اگر این ترانه یکی دو تیکه سیاسی نداشت خیلی قشنگ میشد.خیلی محزون و قشنگه.

آتالا و رنه دوم:نوا و آهنگ قلبم داره دوباره به سمت حزن و اندوه میره و باید جلوش رو بگیرم.

آتالا و رنه سوم:وقتی ظرف میشورم دلم میخواد یه دی جی اختصاصی داشته باشم و هی برام ترانه عوض بکنه.موقع ظرف شستن هم خیلی ترانه ها و صدای هایده حال میده.

آتالا و رنه چهارم:نمیدونم چرا خواننده های وبلاگ خیلی کم شده.

آتالا و رنه پنجم:ازدواج بهترین کار برای یه انسان هست و از اون بهتر بچه دار شدن.از وارد رابطه شدن نترسید.داداش گلم phil سلطان همه وبلاگ نویس ها توی کانالش یه موسیقی از سریال جاده ای به آونلی یا همون قصه های جزیره گذاشته،من فن این سریال هستم و فصل های زیادی ازش دیدم و با داستان آنشرلی یه جاهایی همپوشانی داره.در واقع آنشرلی و شخصیت هاش اول بودن بعد فیلیسیتی و اینا به وجود اومدن.حالا کار نداریم،توی یکی از قسمت ها عمه هتی خواستگاری پیدا میکنه که از قدیم دوستش داشته و چند صباحی میاد و میره و بعدش هم میمیره،آخر سریال عمه هتی کنار شومینه یه لبخندی به لب داره،همه اینا رو گفتم که بگم آدمی یه رابطه شکست خورده،یک ازدواج به طلاق ختم شده،یک عشق نافرجام داشته باشه خیلی بهتر از اون هست که زندگی عاطفی اش خالی از تجربه باشه.البته که امیدوارم عشق به همه لبخند بزنه.

آتالا و رنه ششم:عزیزدل حالش خوب نیست،همش دراز کش خوابیده یه گوشه و حال خوبی نداره،فقط روزی که میره سونو و بچه رو میبینه که سالمه حالش خوبه بقیه اش حال خوبی نداره.منم ظرف میشورم،غذا درست میکنم،خونه رو مرتب میکنم،حموم میبرمش،خدا ازجفتمون راضی باشه و کمک بکنه و این طفل معصوم سالم به دنیا بیاد،دیگه هیچی نمیخوام.میزارمش روی چشمام و بزرگش میکنم و هیچ وقت یادم نمیره که تنها خواسته ام از زندگی وجودش بوده.

آتالا و رنه هفتم:دو سه فیلم این روزها دیدم که بسیار بد بودن و تا نصفه دیدم.یکی سریال تیم برتون اون دختره نوجوون کیه،آهان ونزدی،فقط یه بیست دقیقه از قسمت اولش دیدم و نتونستم بیشتر ببینم،فیلم Madam Web که کراش جدیدم سیدنی سوئینی توش هست هم واقعا بیشتر بیست دقیقه ندیدم.فیلم دیگه ای هم بود علمی تخیلی بود و کره زمین اکسیژن تموم شده بود،اونم بیشتر ده دقیقه ندیدم.فیلمها داره به شدت جنسیت زده و نژادپرستی میشه.

هیچی دیگه،همین.تو هم اگه تا اینجا خوندی پس یه بوس کوچولو به آلیشیا کیز بده.

نظرات 4 + ارسال نظر
خانوم‌ف شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 15:29 http://khanomef.blogsky.com

داداش گلمون فیل قصد ازدواج نداره؟
تو همه پستات هست اخه

phil شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 21:28

من و تراویس شبیه شمس و مولانا هستیم خانوم ف عشق افلاطونی داریم.

ستون توی کانال ات مطالبی در مورد آموزشی سربازی نوشته بودی وقتی خوندم انگار از زبان خودم بود.دقیقا همون شب های اردوگاه و آموزشی سخت رو منم پشت سر گذاشتم

هاله قدسی یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 21:50

ببین تراویس
من به آلیشیا کیز غیرت کور و تعصب بی انتها دارم
لطفا کسی را حواله نکن خدمت خانم آلیشیا.
اصلا ناراحت شدم

مال خودت هاله جون.
دوستت دارم

phil یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 22:13

سلطان دلم میخواد بسط بدم اون پست رو. تجربه ی عجیبی بود. تو کجا بودی آموزشی؟

من سیرجان بودم ستون.واقعا تجربه عجیبی بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد