تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عشق به تمام موجودات زنده شرافتمندانه‌ترین و باشکوه‌ترین ویژگی انسان است.

دل یار اول:کیک معینی پور اصلا توی یه لِوِل و سطح دیگه هست.خوشمزه ترین کیک جهان هست.

دل یار دوم:ترانه دل یار سارا نائینی رو دوست دارم.

دل یار سوم:چسبیدم حسابی به کار و با وسوسه های نفسم که میگه بزن زیر میز و بیا بیرون مقابله میکنم.

دل یار چهارم:هر وقت از خوندن وبلاگ من خسته شدین وبلاگ داداشم فیل که توی پیوندها هست رو بخونید،خیلی قشنگ می نویسه.

دل یار پنجم:آدمها چقدر ادایی شدن.

دل یار ششم:میخوام مستاجرم رو سوپرایز بکنم و کرایه رو اصلا زیاد نکنم.

دل یار هفتم:مرغ های بهشتی اگر صدا داشتن صدایی مثل سارا نائینی داشتن.

دل یار نهم:بوس آخر پست ها دیگه نمیره واسه اموات بلکه خوشگل ها و داف ها رو واستون میارم که لَذَت ببرین.

دل یار هشتم:اگه تو هم فیلم پورن میزاری و ترانه سارانائینی و بعدش یه کف دستی مرتب میزنی پس یه بوس به اولیویا کلمن بده.

نظرات 3 + ارسال نظر
شومهان جمعه 14 اردیبهشت 1403 ساعت 17:33

خوش به حال مستاجرت!
کاش صاحبخونه منم امسال اینجوری سورپرایزرم کنه نه با اضافه کردن ۱۰۰درصدی !

ایشالا که همون چیزی میشه که میخوای

فاخر شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 19:22 http://Fakhere.blogfa.com

چند سال قبل وقتی این آهنگ رو شنیدم، دل‌یار نامزد اسم دختر برای فرزند اینده‌م شد، درواقع تو لیست رفت.


امیدوارم حال خانم عزیزدل خوب باشه

مرسی عزیزم.چقدر مهربونی تو

مینا یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 15:30

بسیار جالبه ک فامیل معینی زیاده. ولی فامیل معینی پور فقط ی دونه اس و اونم همسر منه ک حتی عموش و اینا هم معینی هستن و معینیپور نیستن. و جالبتر این کیک مال کارخونه ما نیس چون ما اصن کارخونه نداریم ...البته ک همسرم ی پسرعموی بسیار پولدار در مشهد داره ک لواشک میزنن و فک کنم کارخونه هم دارن ولی اونا هم معینی هستن ...پس این کیک واقعن از کجا میاد؟؟؟ شاید همسر من کارخونه داره ولی ب من نگفته...ادرس کارخونهه کجاس؟

سلام مینا جون
اتفاقا کارخونه اش مِشَده.احتمالا شوهرت کارخونه داره و خودت خبر نداری.به شوهرت بگو دستش درد نکنه،خداییش کیک دانمارکی معینی پور بهترین کیک دنیاست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد