تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من برای این نمی‌روم که خوشبخت بشوم می‌روم خودم را فراموش کنم و تو را فراموش کنم و گذشته را فراموش کنم.

امروز که رفتم مصاحبه یارو دیگه آخرش بود از من پیرمرد پرسید میزان تحصیلات پدرتون چقدره؟سرم رو کوبیدم به دیوار و اومدم بیرون.

من میرینم دهن فمینیست ها ولی آدم باید منعطف باشه،اینو خوب گفتن که باید اسم مادر رو نوشت تو اوراق شناسایی و دیگر این که اینم یه باگ بزرگ از قوانین خانواده هست که من همیشه میگم ضد مرد و ضد زن و ضد بچه هست.

حرف و سخن بنده حقیر فدوی امام و امت اینه که باید نام پدر از اوراق شناسایی حذف بشه و نام مادر جایگزینش بشه و برای دخترانی که بدون ازدواج هم حامله میشن شناسنامه صادر بشه.

دیگه هزار سال پیش که نیست.دختر خودش دکتره،مهندسه،صد نفر زیر دستش کار میکنن،اصلا عشقش کشیده فقط به خاطر این که حامله بشه و بچه داشته باشه رفته داده و نمیخواد ازدواج بکنه،دولت باید واسه این شناسنامه صادر بکنه.یعنی چی که اذن و اجازه پدر برای دختر توی ازدواج و عمل جراحی و اجازه خروج از کشور و اینا باید باشه،دنیا عوض شده.خیلی مسخره هست طرف صد ساله با پدرش قهره،مستقله،زندگی داره بعد واسه ازدواج پدرش باید بیاد محضر امضا بکنه.یه بارم رفته بودم بانک پیرمرد ۱۰۰ ساله رو یارو متصدی بانک میگفت اسم پدرتون چیه حاج آقا،اونم میگفت نمیدونم سال ۱۳۰۴ فوت شده.این دولت و این نظام که این قدر میزنه به در و دیوار واسه ازدیاد موالید مسئولینش میدونن چند تا بچه سقط میشه در سال؟اگر اینا شناسنامه صادر بشه واسشون و مثل همه آدمها باشن کلی هم جمعیت کشور زیادتر میشه.این اسم پدر ، اذن و اجازه پدر و مسائل مربوط به اون باید حذف بشه.

نظرات 8 + ارسال نظر
مورچه سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 02:26 https://hana98r.blogsky.com/

بعضی قانون ها جنبه میخاد
که به نظرم هنوز کشور ما آمادگی رو نداره.
اگه اون قانون بچه غیر قانونی که شناسنامه دار بشن وجود داشت الان کلی بچه رو دست دخترای کم سن و سالی میافتاد که پسرا گولشون زدن

الان کلی سقط جنین غیراصولی و زیرزمینی به وجود اومده عوضش.

فروغ سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 11:47

پرونده پسرمو بردم مدرسه جدید،موقع امضای مدارک یه جا نوشته بود امضای ولی..منم امضا کردم و فامیلی خودمو نوشتم آقایی که اونجا بود یه نگاهی کرد و گفت باید پدرش این قسمت رو امضا میکرد ...منم این همه سال واسه این بچه زحمت کشیدم مو سفید کردم اونجا کشک :/

هزار تا نمونه این مدلی هست.این اسم پدر و الزامش باید حذف بشه

سنجاقک سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 16:27

سلام تراویس
قانون اجازه پدر برای ازدواج بازدارنده ست.

الان یه آماری از سقط زیرزمینیِ بچه های حرامزاده هست، ولی اگر این قوانین نبود اینجا هم مثل کشورای آزاد پُرررر بود از سقط آزاد و سینگل پرنت هایی که با بدبختی دارن بچه هاشونو بزرگ میکنن و جمعیت با آدمهایی زیاد میشد که نطفه شون به حرام بسته شده و نسلهای بعدی هم به فنا میرفتن

بنظرم بهترین خصوصیت یه کشور مسلمون اینه که نطفه ها پاکه. نطفه خیلی تاثیر و اهمیت داره. نطفه پاک و لقمه حلال

من واقعا بین دوستانم میبینم چقدر برخی از دخترا نیروی محرکه شون در تصمیماتشون نسبت به جنس مخالف فقط احساسه و عقل رو کامل تعطیل میکنن. بازی میخورن، آسیب عاطفی میبینن، عذاب میکشن

بنظر من خیلی خوبه اجازه یه بزرگترِ حامی و مراقب برای تصمیمی بزرگی مثل ازدواج شرط باشه

عزیزم این حرام زاده و اینا چیه که میگی؟اینجوری نگو

شتر مطلع سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 22:46

ما اسم مادربزرگ پدربزرگهارو مینویسیم چهار تا اسم مینویسیم که دیگه میخ به دیوار بشه.

شتری که دوستته سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 22:51

مصاحبه یعنی چی؟ ما فقط یک ازمون استقامت داریم مقدار باری که حمل می کنیم و مسافتی که میریم. همیشه ام کسی که اخرین نفره قبول میشه، چون بقیه خیلی دور میشن و ازمون گیرنده فقط اونو میتونه ببینه.

شتری که دوستته سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 22:56

مثلا نفر اول خوب خیلی دور میشه دیگه هیچ چیزش معلوم نیست اصلا دیده نمیشه که ارزیابی بشه، مورد داشتیم شتر تو ازمون استقامت اینقدر رفت تا تلف شد مرد، اخرشم قبولش نکردن چون گمش کردن رفت دیگه. نفر اخر اصلا یک قدمم برنداشت همه جوره ازمون گیرنده تونست ارزیابیش کنه و قبول شد. امیدوارم تجربه های شتریم برای مصاحبه های بعدی بدردت بخوره.

خیره ایشالا

نازنین سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 23:55

عجبا!
همینجوری پسرا میکنن در میرن یه بدبختیه و دخترا کلی افسردگی و قرص اعصاب میخورن تا خوب شن حالا بیان بچه رو هم آزاد کنن بعد از این شاهد بچه های بی پدر با مادرای افسرده باشیم ک مدام واسه حالشون قرص اعصاب میخورن .
بچه هایی که بابا مامان هر دو بالاسرشونن هزار تا مشکل روحی روانی دارن حالا تو فکر کن بچه هایی ک باباشون فقط یه نطفه انداخته تو شکم مامانشونو نخواستتشونو رفته چی میخوان بار بیان؟!
آدمیزاده ها!روح داره ها! چی فکر کردی که به این نتیجه رسیدی که به دختر مجرد شناسنامه بدن واسه بچه؟!اصلا به احساسات اون بچه ای که پا به دنیا میذاره هم فکر کردی؟به اینکه از همون اول حس نخواستنی بودن داره یا به احساسات اون مامانش؟

شادی چهارشنبه 22 فروردین 1403 ساعت 02:07 http://Manrabekhan.blogsky.com

:) هر چی می کشیم از این قوانین مزخرف هست. لعنت به تمام این قوانین.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد