تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مُد چیزی نیست که تنها در پوشاک باشد؛ در آسمان است، در خیابان است؛ با ایده‌ها سروکار دارد، شیوهٔ زندگی و رویدادهای آن است.

خدا داده اول:یه سمبوسه فروشی هست توی شیراز،من گاهی اوقات میبینمش،به حدی شلوغ میشه که صف میبندن واسه خرید ازش.سمبوسه هم میده،چندان کیفیتی هم نداره.ولی هر بار به صفش نگاه میکنم بالای ۲۰ نفر منتظرن.

خدا داده دوم:یه دختری دوره دانشجویی باهاش همدوره بودم،خدا منو ببخشه،قد کوتاه،سیاه سوخته،لاغر،استخونی،نه کونی نه پستونی،زشت ولی این پسرا میمردن براش،یعنی عاشق سینه چاک داشت هزار هزار،آخرش هم یه پسر خوشگل پولدار اینو گرفت.

خدا داده سوم:صد مدل خدا داده میتونم ردیف کنم براتون.خدا با بعضی آدمها یه جور دیگه رفاقت میکنه و در نهایت خدا داده را خدا داده/با خدا دادگان ستیزه مکن.

نظرات 5 + ارسال نظر
سوری چهارشنبه 22 فروردین 1403 ساعت 15:07

آره خدا باید برای آدم بخواد

دخترشتر چهارشنبه 22 فروردین 1403 ساعت 16:43

کوهان دختره چه شکلی بود؟ حتما تک کوهانه ام بود.

کُس تو چه جوریه؟؟

نویسنده شترها. چهارشنبه 22 فروردین 1403 ساعت 18:35

تو بیشرفی تخم جن کثافت، منو باش که فکرکردم آدمی. فقط قرصاتو بخور قاطی نکنی، نفهم. یک بارم خواستم دیگه بهت پیام ندم ولی چون التماس کردی برگشتم حمال.

به کیرم شترجنده

نویسنده شترها چهارشنبه 22 فروردین 1403 ساعت 18:54

حرومزاده اون پیامو پاک کن. بیشرف عقب مونده. هر عن و گهی واسه ما ادم شده. از دستت شکایت می کنم. عقب افتاده.

قره بالا چهارشنبه 22 فروردین 1403 ساعت 21:31

شانس فقط و فقط شانس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد