تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ما همچنان می‌سوزیم و می‌سازیم، قسمت مان بوده یا نبوده دیگر اهمیت ندارد. سگ بریند روی قسمت و همه چیز.

بعضی اوقات با خودم فکر میکنم که منِ بنده حقیر فدوی امت اگر روزی بمیرم و اون سمت واقعا خبرایی باشه و حساب و کتابی باشه چی باید بگم؟درسته آدم لاشی بدکرداری نیستم ولی اعمال نیک و کارهای خیری نکردم.گناه هم زیاد کردم،چی باید بگم؟منِ راننده اسنپ فقیر چه کار خیری میتونم بکنم آخه؟نه پولی دارم و نه مالی که در راه خدا ببخشم.

نظرات 9 + ارسال نظر
خانوم ف یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 19:00 http://khanomef.blogsky.com

حالا یه دورم اون‌ور پاره میشیم دیگه :))

بوس.دوستت دارم

مورچه یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 19:01 https://hana98r.blogsky.com/

سعی کن فعلن نمیری تا پولدار بشی

عمر دست خداست

مرجان یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 19:05

ولی عاشق رهبرتی افرین
دلار ۶۴ تومنی تا دسته تو کونت
ببینم با این دلار اگه خداهی نکرده بچت چیزیش بشه چطوری میخوای با هزار تا بدبختی دوباره پول جور کنی راننده اسنپ فقیر

Mart یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 19:37 https://shining19.blogsky.com/

من تا حالا خیلی کم دیدم آدم های پولداری که به بقیه کمک کنن، معمولا اونایی که خیلی درآمد زیادی ندارن به بقیه کمک می کنن
واقعا کار خوب تو میزان پول خرج شده خلاصه نمیشه، من حتی وقتی به جای مادرم ظزف می‌شورم بقیه میگن خدا ثوابش رو برات می‌نویسه
(نمی دونم شایدم گولم می زنن که ظرف بشورم؟)

به نظرم خیلی کار خوبی میکنی و واقعا ثواب داره این کارت.

lpdh یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 21:02

همین جوری کامنت دادم که بوس کنی

بوس بهت شیطون ناقلا.اگه دختری از اون بلاها هستی

مریم یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 21:33

یه عالمی میگفت خدا به ظاهر شما نگاه نمیکنه ، بلکه به قلبتون نگاه میکنه...
و من فکر میکنم نیت خوب و قلب مهربان یکی از بهترین سرمایه هاست....

مرسی مریمی.همیشه قشنگ حرف میزنی

قره بالا یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 22:30

غذا دادن به پرنده ها تو زمستون
همون بالا بردن وسایل اونم چند طبقه
خوش برخورد بودن
همین که با عزیزدل خوش اخلاقید
حواستون بهش هست
کلی از بقیه جلوترین

مرسی گلم

سنجاقک دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 01:29

قطعا اون ور حساب کتاب و خبرایی هست تراویس
از الان به فکرش باش


از واجبات شروع کن و ترک نباید ها
بارداری عزیز دل و این حال نیازی که این روزها بیش از قبل به خدا دارین، خیلی انگیزه خوبی برای شروعه تا کمکم عادت کنی و ادامه بدی

مرسی گلم

نسیم دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 09:37

هیچ خبری نیست اونور
نهایتا یه جهنمیه مثل اینجا

ولی من میخوام بهشتی باشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد