تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

اینم میگم هر کس هر چی میخواد بگه.هر چی که من تهرون بودم و حضرت آقا نماز جمعه رو میخوند نرفتم مصلی،چون آدم پیگیری نبودم.بعدش هم کرونا اومد و همه چی جمع شد و الان هم که حُب آقا و مهر رهبر توی دلم هست متاسفانه شیراز هستم و تهران نیستم و سعادت ندارم که برم مصلی پشت سر آقا نماز بخونم.خدا از سر گناهان همه ما بگذره و آقا رو طول عمر بده.عید فطرتون مبارک باشه.هر کس که روزه گرفت امسال ازش تشکر میکنم،ایشالا که خیر و برکتش رو توی زندگیتون ببینید،هر کس هم که مثل من روزه نگرفت ولی مهر و نور ایمان توی دلش هست انشاالله خدا یار و یاورش باشه.

اگه امسال واسه نماز عید فطر از صبح زود میری مصلی پس جای منم خالی بکن.

نظرات 3 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 22 فروردین 1403 ساعت 06:07

مثل اینکه خوشت میاد فحش بخوری
بخدا کون خودت میخواره که یکی بیاد به فحشت بکشه.

مرضیه چهارشنبه 22 فروردین 1403 ساعت 11:42

جالبه چند تا پست بالاتر راحع به مدرن شدن قوانین و صدور شناسنامه بچه به نام مادر حرف زدی

جدی متوجه نیستی؟ تا وقتی این معشوق شما و همفکرانشون زمام امور تو دستشونه، بخاطر بقای خودشون ما رو مجبور میکنن ما تو قوانین پوسیده هزار سال پیش دست و پا بزنیم. حالا فقری که بهمون تحمیل میکنند و تمری که ازمون تلف میکننده بماند....

گلشن شنبه 25 فروردین 1403 ساعت 22:59

ای بابا تو که هنوز همون خلی که

مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد