تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اگر مردم خوراکِ خویش را کم کنند و پرخوری ننمایند، بدن هایشان دچار بیماری‌های گوناگون نخواهد شد.

دو تا ساندویچ بزرگ سوسیس بندری خوردم.خیلی خوشمزه بود،ولی الان حالم بده،شکمم درد گرفته و احساس مرگ دارم.اگه بیست سال پیش بود هیچیم نمیشد ولی الان حالم بده،احساس مرگ دارم،اگه مُردم حلالم کنید.

اگه ته دلت منو خیلی دوست داری و داری دعا میکنی زودتر شکم دردم خوب بشه پس به رِبِل ویلسون یه بوس بده.

نظرات 5 + ارسال نظر
هاله قدسی یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 21:45

خوب می شی تراویس.
آدم از یک جا به بعد، خیلی ناگهانی و بی مقدمه نسبت به فلفل حساس می شه
یک دفعه می شه آفت جون آدم
آب بخور و صلوات بفرست
بوس

هاله جون مذهبی شدی.

نیره دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 18:27

تراویس، امیدوارم حالت خوب باشه.

اگه تو منو دوست داشته باشی حالم هم خوب میشه

نیره سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 ساعت 06:26

خدا رو شکر حالت خوبه. من تمام آدم هایی که مثل خودت انسانیت دارن رو دوست دارم. به نظرم تو تمام بلاگ اسکای به جز تو و داداشت فیل عاقلی وجود نداره.

مرسی که همه انسان های با انسانیت رو دوست داری.ولی منو یه جور دیگه دوست داشته باش.
داداشم فیل هم سلطانه،دوسش دارم

ریرامیرا چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 ساعت 23:21

اصلا یادم میره ۴۰ سالته احساس میکنم پسر منی
بچه کوچولو

قربونت برم مهربونم.
راستی کنکورت رو خوب دادی؟

ریرامیرا پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 23:37

والا بد نبود
کنکور سختی نبود شیمی و ریاضی رو خوب زدم
ولی زیست و فیزیک رو خیلی شک داشتم
به هر حال شک دار ها رو هم زدم

ایشالا که هر رشته ای دوست داری قبول بشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد