تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خوشبختانه کلمات، اگر عاقلانه به کار روند، زشتی حقایق عریان را پنهان می‌سازند.

میخواستم یه پست درباره روز قیامت و شهادت اعضای بدن بنویسم ولی نمیدونم چرا دست و دلم به نوشتن نمیره.دوست دارم بنویسم ولی حوصله نوشتن ندارم.عصری میخوام با عزیز دل بریم عروسی،عروسی که نیست یه حالت مهمونی طور داره،جشن عقده انگار.عزیز دل گیر داده که ماشین باید تمیز باشه که سوار بشم.منم حوصله ماشین شستنوندارم،پول کارواش هم ندارم.ولی بالاخره دیو سیاه تنبلی رو شکست میدم.حالا که دستم گرم به نوشتن شد بگم که پاندای کونگ فو کار ۴ رو دیدم،قشنگ و خنده دار بود.فیلم قاعده بازی رو دیدم و سم خونم دوباره اومد سرجاش و فیلم روسری آبی رو هم دیدم.چقدر زیبا عشق و علاقه و محبت توی این فیلم روسری آبی نشون داده میشه.الان که ماشالا همه خانم باز شدن ، از بازنشسته اش بگیر تا چغله بچه سوم راهنمایی اش،مفهوم و حس و حال فیلم رو الان کسی درک نمیکنه.راستی چی شد که همه دخترباز و خانم باز شدن؟؟والا مرد غیرخانم باز پیدا شد آدم باید مثل مهر نماز ببوسه و بزاره روی پیشونیش.چند وقت پیش داشتم یه آماری رو میخوندم که نوشته بود پسرهای دهه شصتی که تا حالا مجرد موندن تمایل دارن که با دخترهای دهه هشتادی ازدواج بکنن و دخترهای دهه هشتادی تمایلی به ازدواج با هم سن های خودشون ندارن.اینجوری که خیلی بده ، دخترهای دهه شصتی مجرد میمونن.نمیدونم والا روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم از اون زنیکه طلاق گرفتم و  با عزیز دل ازدواج کردم.اگر قرار بود تا این سن مجرد بمونم خیلی سخت گیر میشدم واسه ازدواج.

پاشم برم ماشین رو بشورم،دوش بگیرم،سنگ پا بکشم،ریشم رو مرتب بکنم،آماده بشم واسه عروسی.

اینم بگم که کسایی که قوزک پاشون ترک داره،فردا روز تو یوم الحساب همین قوزک پا میاد ازش گله میکنه.این کمر من که توی همه این سالها بهش آسیب زدم و دیسکش زده بیرون میاد بر علیه من شهادت میده.فکر میکنم نه تنها عضوی که باهاش مرتکب گناه شدیم میاد شهادت میده بلکه ادن عضو بدبختی که مراعاتش نکردیم و بهش آسیب زدیم اون هم میاد شکایت میکنه.

هیچی دیگه،گفتنی ها رو گفتم،تو هم اگه مثل من زیر لب گاهی اوقات دعا میکنی که همه ازدواج بکنن و خوشبخت بشن و برن خونه بخت پس یه بوس به دستهای خودت بکن که همیشه برامون زحمت میکشه.

نظرات 5 + ارسال نظر
قره بالا جمعه 24 فروردین 1403 ساعت 13:48

خوش بگذره

فدات

علی جمعه 24 فروردین 1403 ساعت 15:18 http://.

امام سجاد به هر کس کمک میکرده بعدش دست خودشو بوس میکرده
میگفته دارم دست خدا رو بوس میکنم چون خدا توفیق بهم داده

کار درستی میکرده
موضع ات رو نفهمیدیم علی جون،کدوم طرفی هستی؟

مریم جمعه 24 فروردین 1403 ساعت 15:21

پیرو صحبت های خوب شما باید گفت که آنچه که ما در زندگی انجام می‌دهیم در ابدیت منعکس خواهد شد
در واقع به قول بزرگی که میگفت
باطن تو در این دنیا ، همان ظاهر تو در آن جهان است!

مرسی مریمی.خیلی قشنگ گفتی

شادی جمعه 24 فروردین 1403 ساعت 23:22 http://Manrabekhan.blogsky.com

:) اگر قیامتی وجود داشته باشه. من از بدنم شاکی م که با اینهمه ورزش و پیاده روی باز روی فرم نمیاد.

خوش بگذره

ورزش بکن.خیلی تدریجی و کند بدن رو فرم میاد.ضمنا تو برای شادی و داشتن روحیه خوب و بدن چابک و ساختن ماهیچه ورزش بکن.

ریرامیرا یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 00:42

اخر ماشینو شستی?

آره.تمیز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد