تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

در بینوائی همچنان که در سرما نیز دیده می‌شود، آحاد به‌یکدیگر فشرده می‌گردند.

ترانه ای هست به اسم Between the Bars از خواننده ای به اسم Elliott Smith.این ترانه خیلی قشنگه و هر وقت گوشش میدم یه بغض آروم میکنم و میرم توی فکر.دلم رو غم میگیره و با خودم فکر میکنم این زندگی و آدمهاش چرا این قدر گند شدن.یه فیلم هم هست که دو هنرپیشه معروف داره ولی خود فیلم معروف نیست،اسم فیلم هست Don't Worry, He Won't Get Far on Foot و خواکین فینیکس و جونا هیل توش بازی میکنن.یه صحنه ای داره آخرای فیلم که جونا هیل به نوعی از خواکین فینیکس خداحافظی میکنه و به سمت مرگی آروم میره،اون صحنه خیلی دردناک و زیباست و دلت میخواد بارها تماشاش بکنی از بس که جونا هیل قشنگ بازی کرده،توی اون فیلم به من ثابت شد هنرپیشه درجه یکی هست جونا هیل.

نظرات 5 + ارسال نظر
قره بالا چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 ساعت 07:54

انگار کار زیاده ها
وقت نمیکنید بیاید اینجا
عزیز دل خوبه ؟؟؟

فدای تو
همه چی امن و امانه

قره بالا چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 ساعت 15:29

خدا رو شکر

مرسی

1244 پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 00:23

سلام تراویس امیدوارم حالت خوب باشه
راستش خواستم جاهای دیدنی و قشنگ شیراز رو به طور مختصر ازت بپرسم اگه حوصلشو داری بگی البته

فدات بشم عزیزم.
چشم گلم

نیره جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 02:04

تراویس امیدوارم همه چیز رو‌ به راه باشه.

مرسی قشنگم

هاله قدسی جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 08:37

هوای عزیز دل را داری؟
مطمئنا داری
همین جوری پرسیدم که بگم ندیده از جونا هیل بهتری

این دفعه به کی بوس بدهیم؟

هاله جون هواش رو دارم.
همه بوس های دنیا برای خودت که خیلی خوبی،فقط حُب آقا نداری متاسفانه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد