تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

پره از عطر تنت طعمه لبت خونه ی من

پست آخرم رو بلاگ اسکای پاک کرد.بلاگ اسکای جون من که چیز بدی ننوشته بودم.کمی از مشکلات کاریم گله کرده بودم و گفته بودمدکه استعفا میخوام بدم و  لا به لای اون هم یه پند زناشوئی ریز دادم.و در نهایت هم یه بوس کوچولو واسه تیلدا سوینتون فرستاده بودم.بلاگ اسکای دوستت دارم،الان دیگه این پست من رو پاک نکن،چیز بدی که نگفتم.بوس به صورت ماهت ادمین جون.

نظرات 13 + ارسال نظر
کوهنورد سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 ساعت 12:55

برای همینه من میگم تو درست نمیشی و درنهایت باز وبلاگت رو میبندن

ولی من درست شدم و پسر گُلی شدم

طعم لبت سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 ساعت 14:18

طعم لبت

جون

هاله قدسی سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 ساعت 15:37

شاید بهتر باشه که کد گذاری شده بنویسی. برای کلماتی که بلاگ اسکای بهشون حساسه معادل بی ضرر تعین کن. قول می دهم کلی هم خنده دار بشه البته اگر ابتکار عمل به خرج بدهی

بوس به خودت که داری بابا می شی.

هاله جون دوستت دارم خو.جوجه منی

مریم سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 ساعت 15:52

چند پست قبل از قول کنفسیوس نوشته بودید
شما صاحب دو زندگی هستید دومی زمانی آغاز می‌شود که در می یابید فقط یک زندگی دارید
مطلب رو متوجه نشدم جناب تراویس...
منظور چیه؟

منظور این هست که وقتی این رو فهمیدیم که فرصت زندگی یک بار هست و زودتر از اون چه که فکرش رو می کنیم به سر میرسه زندگی تازه اون وقت هست که قدرش رو می دونیم
این برداشت بنده حقیر هست

قره بالا سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 ساعت 18:26

بنظرم کوهنورد راست میگه

دوست ندارم پست هام پاک بشه

مریم چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 ساعت 08:42

سپاسگزارم
برقرار باشید....

سلامت باشی مریم جان

آتشی برنگ آسمان چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 ساعت 10:08 https://atashibrangaseman.blogsky.com

آدم شو

چشم

عاطی چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 ساعت 14:36

هرزه نگاری میکنی.مدام از الت مردانه نوشتن اسمش جز هرزه نگاری چی میتونه باشه .بیچاره دختری که باباش تو باشی .طفلی خانمی که مرد خونه ش تو باشی .یه شخصیت ناپایداروبی ثبات .تنبل وزیاده خواه .وقتی کار نکنی چجور میخوای اون دوتا طفل بیگناه را ساپورت کنی .مگه احاره خونه ت چقدره که از مستاجرت بگیری وچرخ زندگی بچرخونی .بخودت بیا .دخترک بابای کاری وبا ادب میخواد .

ببخشید
ناراحت شدم.

lpdh چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 ساعت 21:49

قربونت برم گوش نکن گه میخورن
عزیزکم هر جور که دلت میخواد بنویس

مرسی مهربون.خیلی عزیزی.دستت درد نکنه

ریرامیرا چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 ساعت 23:15

من اومدم سه تا بوس بکنم تو رو

سه تا بوس برگشت واسه خودت عزیزم

سنجاقک پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 01:31

تو زندگی عادی گاهی در مودبانه ترین و دوستانه ترین مکالمات آدم با کلی سعی و دقت، میاد یه تذکر دوستانه ای بده؛ ناخوداگاه یه دلی رو میشکونه، اون دلی که شکسته، اون آهی که اون آدم میکشه مدتها زندگی آدمو تحت تاثیر قرار میده

اونوقت تو کامنت واقعا چه اصراری هست که آدم بیاد حرف به حرف ، کاراکتر به کاراکتر انقدر رک و بیخیال تایپ کنه، دلی رو بشکنه اونم با این کلمات سنگین و شماتت بار و توهین کننده و ...
به یه پدر منتظر فرزندش بعد سالها انتظار چجوری دلت میاد اینجوری بگی؟!

دل نشکنید
تو فضای مجازی برا آدما گمنامید راحت یه چیزی میگید میرید، خدا که میشناستتون؛
اون آه و دلی که شکستید که اثرش رو میذاره
کم کنید از این خشم انباشته، مهربون باشید با آدما

حرفهات رو باید با طلانوشت
خدا شاهده خیلی ناراحت شدم ار کامنتش،دیشب کامنتش رو دیدم ولی الان فردا صبحش هست هنوز تو ذهنم مونده حرفاش.خیلی ناراحتم کرد

نیره پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 16:33

تراویس، تو هر جور دوست داری بنویس. مخاطب خودش انتخاب کنه کجاها را بخونه. تو رک حرف می زنی بقیه پنهان می کنن. من مسائل اجتماعی رو که بدون اینکه تعصب خاصی روش داشته باشی بیان می کنی برام جالبن اونا رو می خونم. با تراویس مهربان باشین.

نیره جون مرسی از حمایتت‌.من مهربونی دوست دارم

مهدیه پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 23:25

بیا و پست شی جمعه ای بزار

چشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد