تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اگر در جهان راهی یافت می‌شد که آب رفته را به جوی بازگرداند، ارزش داشت که به خطاهای گذشتهُ خود بیندیشیم

خبر خاصی نیست،امروز جمعه هست و تا دیر وقت و نزدیک ظهر خواب بودم،خیلی خوابهای بدی دیدم دیشب.نمیدونم چرا؟از شنبه هم میرم سرکار.حالا عصری میرم بیرون و خودکار آبی و قرمز و سررسید میخرم.لیوان و قاشق و چنگال هم میبرم.کمی استرس دارم واسه فردا ولی بهش اهمیت نمیدم.دوست دارم دیگه این یکی کار خوبی باشه و موندگار باشم.

خدا پدر و مادر و خود آقای رئیسی ، رئیس جمهور شهید رو رحمت بکنه،هزینه های ناباروری رو تامین اجتماعی بهمون پس داد.میخوام با پولش طبق گفته عزیز دل سکه پارسیان بخرم برای آینده طفل معصوم.

یه کوه ظرف کثیف توی سینک بود که همه رو شستم،عزیز دل ازم تشکر کرد و منم بهش گفتم بهم افتخار میکنی گفت آره.

شبکه خبر۲ رو نگاه میکنم و اینایی که کاندید شدن رو نگاه میکنم خداوکیلی یکیشون رو نمیشناسم.میگن احمدی نژاد هم میخواد کاندید بشه،چه میدونم والا.خدا هر کس رو که میخواد خدمت بکنه بیاره سرکار.

از اون جایی هم که آدم اهل حاشیه ای هستم این کامنت برام اومده که همین جا با شما به اشتراک میزارم:

"حالا بین تمام تبریک ها خدمتت عرض کنم که کارما رو (Karma) همه پس میدن...از جمله خودت.

این دختر خانوم نازی هم که نصیبت شده از این کارمای بابا جونش که یک عمر دنبال ناموس مردم بوده و زجرشون داده بی بهره نیست.

به شخصه نمیبخشمت، هیچوقت.

کاری که باهام کردی،سر دخترت میاد، چه بخوای، چه نخوای‌.

علاقه هم ندارم بگم کی هستم چون لایق دونستن اینم نیستی.

حالا هی بیا پاچه خواری این و اون و خدا و پیغمبر و غیره رو بکن، بخشش تاوان دادنه، بشین فکر کن ببین تو زندگی کیا ریدی.

در هر صورت،برای شروع، امیدوارم سالم به دنیا بیاد."


نمیدونم باهاش چی کار کردم که این قدر عصبانی هست ازم.ولی تا جایی که یادم میاد کسی رو اذیت نکردم.حالا ایشالا خودش بیاد بگه داستان چی بوده؟

دیگه خبر خاصی نیست جز سلامتی شما،تو هم اگر برای از بین بردن موهای زائد از نوره استفاده میکنی پس یه بوس به شیرعلی قصاب بده.

نظرات 8 + ارسال نظر
lpdh جمعه 11 خرداد 1403 ساعت 18:23

هر پف.یوزی بخواد تو رو اذیت کنه با من طرفه

قربونت بشم اهمیت نده ک.یرتم نمیتونن بخورن اینا همه شون تروله

ایشالا که سر این کار موندگار میشی و جوجه خانم رو هم سر تا پا طلا میگیری :* بعد میدی به من یه لقمه چربش کنم وییییییی ننه خودااا منم نی نی میخوام :(

قربونت بشم عزیزم.
مرسی ازت مهربون.دوستت دارم عزیز نادیده ام

Kimia جمعه 11 خرداد 1403 ساعت 18:34

الهی فداتشم بها نده به کامنتای منفی و سیاه تمرکز کن رو خودت و زندگیت هر روز سرتو بزار رو شکم عزیز دل با دخترت صحبت کن

چشم کیمی جون.فدات بشم عزیزم.مرسی

ستاره جمعه 11 خرداد 1403 ساعت 21:14

اگه واقعا کار بدی نکردی قطعا داره اذیتت میکنه بهش اهمیت نده.
اما قبلش خوب فک کن ببین تو زندگی کیا اجابت مزاج کردی

هیچ کار بدی نکردم.من یه آدم بی گناهم

فروغ جمعه 11 خرداد 1403 ساعت 21:15

الان فقط یه رفیق میخای در حد وکیل احمدی نژاد با تریلی از روی این ناشناس رد بشه

چه میدونم والا.من که بدی به کسی نکردم.قاضی بین من و این ناشناس فقط خداست

نئارخوس جمعه 11 خرداد 1403 ساعت 22:30

من تقریبا بیشتر وبلاگ سابقت رو خوندم
یه جا ممه یکیو دیده بودی بعد ازت کینه به دل گرفته بود
با یه محیا نامی هم مشکل داشتی
توی گروپ چتا با دخترا لاس میزدی بعد اکیپ شده بودن بهت فحش میدادن
با احساسات یه سریا هم بازی کرده بودی
مهدیه رو وسط حرف زدن بلاک کردی و پی ام اخرشو جواب ندادی
یه دختره بهت خرگوش داده بود اینا خرگوششو انداختی دور دیگه باهاش کارت کردی
خیلی کارا کردی

اینایی که گفتی بیشعوری بوده.بازی کردن با زندگی مردم نبوده.
مرسی که وبلاگم رو خوندی

مامان خانومی شنبه 12 خرداد 1403 ساعت 21:20

سلام آقای پدر دیگه ازاین به بعد بهت میگم آقای پدر ، چه خوب که تو راهیتون دختر هست واقعا که رزق و روزی و برکت میاره با خودش امیدوارم در صحت و سلامت به دنیا بیاد چه خوب که بیمه تکمیلی کردید خداروشکر که هزینه هاتون برگشته حداقل این بنده خدا به وعده هاش عمل کرد یارانه ۴۰ تومانی رو کرد ۴۰۰ ما پول یارانه خانوادگی مون یه بسته پوشک نمیشد الان با کل یارامون میتونم ۱۳ بسته پوشک بخرم ، وام فرزندآوری مونم گرفتیم روحش شاد باشه

خدا رو شکر.ایشالا قسمت همه بشه بچه صالح و سالم.
ایشالا که بچه ما هم سالم به دنیا بیاد.
خیلی خوشحال شدم از کامنتت

آرزو یکشنبه 13 خرداد 1403 ساعت 16:04

سلام آقای پدر
انشاا... دختر کوچولو سالم به دنیا بیاد و زندگی خوب و عمر با عزت همراه خانواده داشته باشه،ببخشید میشه بگین چطور هزینه های ناباروری توسط بیمه برگردونده میشه؟ما هم این هزینه هارو داریم ولی تا به حال چیزی بهمون برنگردوندن؟

سلام آرزو جون.
مرسی گلم از دعای خیر تو
گلم توی یه پست جدا میگم

Sad doctor یکشنبه 13 خرداد 1403 ساعت 22:56

چه خوب که تو کارهای خونه با هم همکاری می‌کنید واقعا فرسایشیه

قربان محبتت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد