تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بدون شک آدم باید باطنأ جوان بماند تا جوانان را درک کند.

ترنم اول:ترانه "نازنکن" کورس رو وقتی گوش میدم دیگه خودم دست خودم نیستم و هر جایی که هستم دوست دارم لخت بشم و برقصم.

ترنم دوم:توی این سایتها و وبلاگ ها که میرم میبینم نوشتن که اگه محمودی بیاد ما رای میدیم،لاریجانی بیاد فلان طوره،جلیلی بیاد بیسان جوره،والا خوب همه رجل سیاسی رو میشناسین،من از کل دنیای سیاست آقا امام خامنه ای رو میشناسم،رئیسی خدا بیامرز و احمدی نژاد.تازه یه سری دیگه هستن مثلا فلان فوتبالیست لیگ دسته دو ایتالیا رو هم میشناسن،والا از فوتبالیست ها من یه دونه کریم باقری میشناسم،یه دونه علی دایی.ولی خواننده ها رو میشناسم،خواننده های جدید رو نمیشناسم،مثلا هیپولوژیست و دیاکو و اینا رو نمیشناسم،ابی رو میشناسم،داریوش،داوود بهبودی و اینا،ولی هنرپیشه ها رو همه رو از قدیم تا جدید میشناسم و توی هر مقطعی عاشق یکی هستم.الان عاشق سیدنی سوئینی هستم و اگه کسی ناراحت نمیشه از حرفم اون قدر روش کراش دارم که حاضرم زیر پاش بخوابم و تو صورتم بشاشه.حرف بدی زدم خودم هم میدونم تو کامنتها نصیحتم نکن‌.

ترنم سوم:از شنبه میرم سرکار،از شانس کونی من اینجا هم رئیسم زن هست.هر کاری که توی تهرون و شیراز داشتم رئیسم زن بوده،اونم زن های کس خل و روانی،این جدیده هم همش با افتخار میگه من ایده آلیست و کمال گرای افراطی هستم،هی اومد تو دهنم بگم مشکلات روانی داشتن افتخار نداره هی حرفم رو خوردم و نگفتم.خلاصه از شنبه میرم سرکار،دعا کنید دیگه اذیتم نکنن و بتونم اینجا بمونم.

ترنم چهارم:غم رئیس جمهور خیلی برام سنگین بود ولی دیگه کم کم دارم عادت میکنم به نبودنش،واقعا حیف بود،خدا بیامرزدش.آدم وقتی یه داغ سنگین میبینه اعتقادات مذهبی و یادآوری واقعه کربلا دلش رو آروم میکنه.اون روز اولی که رئیس جمهور شهید شده بود اخبار داشت غزه رو نشون میداد یهو تصویر بچه های کوچک کشته شده رو نشون داد و عزیز دل گفت اینا چی کار کنن بیچاره ها؟اینا که دیگه پناهی جز خدا ندارن.خیلی ناراحت شدم ولی دلم کمی آروم گرفت که درسته رئیس جمهور شهید شد ولی اقلا جنگ نیست تو مملکت و امنیت داریم.خدا این امنیت رو از ما نگیره.

ترنم پنجم:هیچی دیگه حرفی ندارم،اگه تا آخر پست رو خوندی نیکول کیدمن رو ببوس و اگه دوست نداشتی گریگوری پک رو ببوس.

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره پنج‌شنبه 10 خرداد 1403 ساعت 20:46

خب اینکه تو همه هنرپیشه هارو میشناسی و از سیاست و فوتبال چیزی نمیدونی چیز عجیبی نیست نشون میده که علاقه ای به این چیزا نداری آدم دوربینای ذهنشو رو هرچیزی تنظیم کنه همونو میبینه
منم اصلا هنرپیشه هارو نمیشناسم چون اصلا برام مهم نیستن و بیشتر موضوع فیلم یا شایدکارگردانش برام مهمه از طرفیم کتابو به فیلم ترجیح میدم..
من با اینکه خودم زنم با رییس زن نمیتونم بسازم .بیشتر زنا وقتی تو موضع قدرت قرار بگیرن غیرقابل تحمل میشن

تو ماشالا آدم با مطالعه ای هستی

متین پنج‌شنبه 10 خرداد 1403 ساعت 23:21 https://matinzandy.blogsky.com/

شغل و درامد جدید مبارک و پربرکت

در مورد بحث سیاسی کلا مهم نیست برام ، کلا زمان بدی دنیا اومدیم همش میگم کاش یه پنجاه سال زودتر دنیا می اومدم ای روزگار

ستاره جمعه 11 خرداد 1403 ساعت 10:54 https://zendegi-hamine.blogsky.com/

آره خدا حفظم کنه

ایشالا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد