تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دو کس رنج بیهوده بردند و سعی بی فایده کردند: یکی آن که اندوخت و نخورد و دیگر آن که آموخت و نکرد.

مرغ ترش و برنج پلو خوردم،ولی خیلی زیاد خوردم،بعدش هم تشنه بودم دو لیوان آب خوردم،بعدش حدود سی تا گوجه سبز خوردم توی نعنا و نمک،بعدش هم یه موز خوردم،بعد دوباره آب خوردم.الان حالم بده،خیلی هم حالم بده،هیچ وقت از حال بدم عبرت نمیگیرم و بازم پرخوری میکنم.خدایا خودت بهم کمک کن حالم خوب بشه،خدایا به خودت پناه میبرم.اگر مُردم حلالم کنید،زبان تند و تلخی داشتم که باعث رنجش بندگان خدا شد،منو ببخشید و حلالم کنید‌.

ایام عزاداری هم تموم شد و دوباره آخر پست ها بوس کردن به راهه،تو هم اگه گاهی از پرخوری حالت بد میشه پس یه بوس به اسکارلت جوهانسون بده و اگه خانم هستی به جرج کلونی.

پانوشت:تازه عنبه هم میخواستم بخورم.

نظرات 7 + ارسال نظر
http پنج‌شنبه 10 خرداد 1403 ساعت 17:11

انبه

من جنوبی هستم

امیر پنج‌شنبه 10 خرداد 1403 ساعت 17:41 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
حالا که به نصیحت سعدی عزیز گوش فرا دادی و انوختی و خوردی یک کیلو هم زردآلو روش بخور تا کاملا حالت خوب بشه

اوه.کیلویی ۱۷۰ تومن.ندارم والا

هاله قدسی پنج‌شنبه 10 خرداد 1403 ساعت 19:01

چرا با خودت اینگونه رفتار می کنی تراویس؟ از یک جایی به بعد نمی شه در اون خندق بلا را بست. نکن برادر من نکن. ماچ برای اسکارلت جوهانسون.

هاله جون برام دعا کن

متین پنج‌شنبه 10 خرداد 1403 ساعت 23:24 https://matinzandy.blogsky.com/

وقتی شروع به خوردن میکنی مهم نیست گشنه ای یا نه مهم اینه تموم بشه !!!!!!!!!

یه مثل تو شهرمون هست این وقتا میگیم کاه از خودت نیست کاهدون که هست !!!!!!!!

ولی در مورد انبه حق داشتی اصلا نمیشه از انبه گذشت عطرش جاذبه داره

زیبا گفتی بانو

ستاره پنج‌شنبه 10 خرداد 1403 ساعت 23:51 https://zendegi-hamine.blogsky.com/

اشکال نداره اگه سی تا گوجه سبز خوردی مشکلی نیست.فقط برو دونه هاشو بشمر که حتما سی تا بوده باشه ها

بوس بابا

phil جمعه 11 خرداد 1403 ساعت 02:27

ستون کارد بخوره به اون شیکمت بترکی مگه جاروبرقی هستی.
ولی من یکی از در این لحظات سخت کنارت هستم

سلطان خیلی چاکرم.تو دوست خوب منی

Kimia جمعه 11 خرداد 1403 ساعت 18:36

تو اون خوردو خوراکات

بوسم کن خوب بشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد