تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کسی که بیشتر عشق می‌ورزد، در موضع ضعف قرار داشته و محکوم به رنج است.

چند وقتی هست حس بیزاری از انسانها سراغم اومده.ولی اول بزارید بگم که بالاخره امروز توی گوگل میت مصاحبه انجام شد.با کت و پیراهن نشسته بودم جلوی موبایل و شلوار پام نبود و شرت پام بود.دیگه گفتم پایین رو که نمیخوان ببینن.گفتن تا فردا و پس فردا جوابش رو بهت میدیم.گفتن حقوق چقدر میخوای منم گفتم بین ۱۰ تا ۱۲ تومن.کاش بیشتر میگفتم ولی ممکن بود اونا قبول نکنن.حالا هر چی خدا بخواد همون میشه.یه آزمایشی هم خانمم ماه پیش داده بود واسه بچه که ۵ و خرده ای شد آزمایش. امروز رفتم جوابش رو گرفتم.خدا رو شکر همه چیزش خوب بود و خیالم راحت شد و اشک تو چشمام حلقه زد.جنسیت بچه رو هم زده بود دختر قربونش برم.هر کس که حرف بچه من رو میزد و برام دعا میکرد لفظ دختر رو به کار میبرد و خدا رو شکر بچه دختر شده.خیلی خوشحالم.میگن دختر رزق و روزی بیشتری نسبت به پسر با خودش میاره.قربونش برم ایشالا که سالم بمونه تا موقعی که خانمم زایمان بکنه.خیلی استرس دارم براش ولی فقط توکل به خداست که آرومم میکنه،دوباره ایمانم به خدا برگشته سرجاش.

دیگه چند تا حرف خیر زدم و به اون جمله اول پُست نمی پردازم.

پُست همین جا تموم میشه،به احترام این ایام تا آخر هفته بوس نداریم به جاش دهانت رو با یه صلوات محمدی پسند خوشبو کن.

نظرات 14 + ارسال نظر
Kimia دوشنبه 7 خرداد 1403 ساعت 19:31

واییی الهییی بسلامتی من میدونستم از اولشم دختره زاتا بهت بیشتر مدر دختر بودن میاد تا پسر

کیمیا جون مرسی عزیزم.مهربونی دیگه

نرگس دوشنبه 7 خرداد 1403 ساعت 20:07

تراویس برات خوشحالم.... هیج وقت پیام نگذاشتم چون از جوابایی که به کامنتها میدادی راستش می ترسیدم. ولی الان روشن شدم بگم واقعا برات خوشحالم و یقین دارم خدا بهت نگاه ویژه کرده. با خودت و خدا قرار بذار به احترام اون کوچولو و برای سلامتیش دیگه حرفهای بد ننویسی. تو مرد خوبی هستی بابای خیلی خوبی هم میشی ایشالا.

سلام نرگسی جون
چشم،دیگه حرف بد نمینویسم.مرسی که واسم کامنت گذاشتی نرگس جونی.خیلی خوشحالم.ممنون از تعریف هات

نیکو دوشنبه 7 خرداد 1403 ساعت 20:59

خیلی خوشحالم برات
ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد
دلتون در کنار هم شاد باشه

مرسی نیکو جان

نیره دوشنبه 7 خرداد 1403 ساعت 21:35

تراویس همین الان که خوندم، اشک اومد به چشمام. مبارک باشه به سلامتی و دل خوش.
یادت که نرفته عروس منه؟
به عزیز دلت هم بگو.

قربون اشکات.فدات بشم.نه،یادم نرفته.لطف داری عزیزم

ستاره دوشنبه 7 خرداد 1403 ساعت 21:58

مبااارکه دختر خیییلی خوبه خیییلی .
دخترا شدیدا بابایین خوشبحالته دیگه
روزیو میبینم ک از صب تا شب ور دل دختری
نشستی قربون صدقش میری و ازش دل نمیکنی بری سرکار

قربونت برم.ایشالا.خدا از دهنت بشنوه

سمیه دوشنبه 7 خرداد 1403 ساعت 22:12

خیلی براتون خوشحالم
و خیلی براتون دعا کردم
شما هم برای من دعا کنید، خدا یه من هم بچه بده

ایشالا خدا بهت میده.ما هم خیلی منتظر این بچه بودیم

آتشی برنگ اسمان دوشنبه 7 خرداد 1403 ساعت 22:23 https://atashibrangaseman.blogsky.com

خیلی برات خوشحالم
دختر برکت زندگی یه و برای پدر مثل ی رویا میمونه
کنار هم شاد باشید و سلامت

مرسی عزیزم.خیلی لطف داری

هاله قدسی دوشنبه 7 خرداد 1403 ساعت 23:58

خوش به حال دختر تراویس و عزیز دلش
نگران کار نباش بهترینش گیرت میاد، فقط پس انداز یادت نره داداش من
ولی خدائیش بچه دار شدن کار آسونی نیست.
این ایام مگه چشه که نمیگی چاک نوریس را بوس کنیم؟

مرسی عزیز دلم.خیلی مهربونی هاله جونی
پس انداز میکنم.سکه پارسیان میخرم.
ایام عزای رئیس جمهور شهید هست

phil سه‌شنبه 8 خرداد 1403 ساعت 07:47

سلطان تبریک گرم من رو پذیرا باش، من رو بکن گادفادر.

ستون خیلی چاکرم
تو پدر خوانده اش هستی

ریرامیرا سه‌شنبه 8 خرداد 1403 ساعت 11:09

Damnnnnnn
خیلی خوشحال شدم خیلی ذوق کردم
مبارک باشه مبارک باشه

مرسی عزیزم.لطف داری

الف سه‌شنبه 8 خرداد 1403 ساعت 11:26

سلام. مبارک باشه ، انشالله که به سلامتی به دنیا بیاد ، سالم و صالح باشه و پر روزی .

مرسی عزیزم.سلامت باشید.

لیلا سه‌شنبه 8 خرداد 1403 ساعت 22:17

مبارکه امیدوارم بسلامتی این مدت طی بشه

مرسی لیلای مهربان

اعظم۴۶ سه‌شنبه 8 خرداد 1403 ساعت 22:23

خدا رو بینهایت شکر إن شاء الله به سلامت دنیا بیاد و زیر سایه خدا والدین ش بزرگ بشه قدمش خیر باشه وآااای ذوق کردم پدر شدن حس خوبیه

مرسی اعظم مهربان.
خیلی شما بزرگوار و مهربان هستید.لطف دارین

lpdh سه‌شنبه 8 خرداد 1403 ساعت 22:33

اخییییییییی فرشته کوشولو ملوس

خوداااا بوس بوسی ایشالا که سالم به دنیا میاد

از الان هم به فکر اسم باش

خوشگل منی تو.
والا اسم هنوز انتخاب نکردیم.تو پیشنهادت چیه قند عسل؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد