تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زندگی کردن با حسادت خیلی سخته. مثل این میمونه که جهنم کوچکت رو با خودت هی این طرف و اون طرف ببری

از دیشب همین جوری داره از خارج کشور باهام تماس میگیرن،یه بار از آلبانی بود،یه بار از سریلانکا،یه بار از شیلی و یه بار هم از سنگال.

نمیدونم داستان چیه؟دیشب هم تا صبح خواب میدیدم رفتم اروپا،چه لباس های قشنگی هم پوشیده بودم،یه پیراهن سفید تنم بود توی خواب که پایینش گلهای سبز داشت و یه شلوار جین خیلی خوش دوخت و قشنگ با یه کفش ورزشی با خط های صورتی.لباس هام تقریبا دخترونه بودن الان که فکرش رو میکنم ولی خوب خیلی قشنگ بودن.

امروز بهم زنگ میزنن برای مصاحبه،حالا هر چی شد نتیجه اش بهتون میگم.

پست ها فعلا به احترام این ایام بوس نداره،به سبک داداشم فیل که کمی ازش دلگیرم صلوات تو دلت بفرست.



پانوشت:الان ساعت ۱۲:۰۲ دقیقه هست و هنوز با من تماس نگرفتن.من امروز نرفتم سرکار که بمونم خونه واسه مصاحبه تصویری

پانوشت 2: الان ساعت 13:18 دقیقه هست.هنوز باهام تماس نگرفتن.به من گفت فردا با گوگل میت باهات تماس میگیریم.چرا تماس نگرفتن؟قلبم رنجیده

پانوشت 3: زن جنده سابقم با وجود ازدواج مجدد و بچه داشتن بازم دست از سرم برنمیداره و رفته دادگاه واسه اجرائیه مهریه.مسیجش برام اومد.

پانوشت4:وسط این استرس ها مرتب از کشورهای خارجی بهم زنگ میزنن،تا الان شده هفت بار.از افغانستان هم زنگ زدن.

پانوشت آخر:خودم زنگ زدم به اون شرکته،گفتن فردا ساعت ۱۱ جلسه گوگل میت برگزار میشه.ایشالا که خیره،الان هم اومدم بیرون،تپ سی کار میکنم که امروز صفر نباشم.اقلا یه دویست،سیصد تومنی کاسب بشم.

نظرات 8 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 6 خرداد 1403 ساعت 14:59

ب اون شماره های خارج جوابم دادی؟!چی میگن؟!
خب شایدم امروز فرصت نشده فردا تماس بگیرن.
زنت چطور بعد اینهمه مدت یادش اومده مهریشو اجرا بذاره!مگه موقع جدایی در مورد مهریه توافق نشده بود؟

طلاق توافقی نبود که.
یکی از شماره ها رو فکر کردم ایرانسله جواب دادم قطع کرد،بعد دیدم افغانستانه.
اون آدم کثافته

Kimia یکشنبه 6 خرداد 1403 ساعت 15:02

شماره هایخارجی که تماس میگیرنو جواب نده به هیچ وجه احتمالا میخوان هکت کنن شایدم کار زن نکبت قبلیته اینو گیرش بیارم هزارتیکش میکنم

والا چی بگم.گرفتاری شدم به خدا

نیره یکشنبه 6 خرداد 1403 ساعت 15:04

تراویس، امیدوارم تا الان مصاحبه رو باهات هماهنگ کرده باشن؟
این تماس ها، بیشتر اسکم محسوب میشن. من جواب نمی دم.
هیچ نگرانی نداره.

اسکم چیه نیره جون؟

۱۲۴۴ یکشنبه 6 خرداد 1403 ساعت 16:02

سلام تراویس
مثل اینکه یه ترفنده برای کلاهبرداری(واناگیری اگه اشتباه نکنم) که میگن "وقتی با شماره تماس می‌گیرید، به یه خط تلفن پرمیوم متصل می‌شید که هزینه‌های سنگینی برای شما به همراه داره"

حواسم نبود یکی رو جواب دادم،قرآن میخوند،فکر کردم اولش ۲۱ داره از تهران تماس گرفتن،خودم بهش زنگ زدم و باهاش تماس گرفتم قرآن پخش میکرد واسم

نیره یکشنبه 6 خرداد 1403 ساعت 16:17

تراویس، مثل اسپم که تو ایمیل داریم و توشون لینک های ویروسی هست. اسکم هم همون تماس هایی هست که برای کلاهبرداری گرفته میشه. من از چین و کشورهای جنوب شرق آسیا زیاد داشتم. به هیچ عنوان جواب نده.

اینم شانس مویه.
یه خیری بهمون نمیرسه

نیره یکشنبه 6 خرداد 1403 ساعت 18:06

تراویس، نگران نباش درست میشه همه چیز. خبر خوش بدی از مصاحبه ات. شماره ها را بلاک کن.

مرسی نیره جون.
ایشالا درست میشه همه چیز

phil یکشنبه 6 خرداد 1403 ساعت 18:58

سلطان من تقریبا هر روز یک لحظه‌ای در روز هست که به تو فکر میکنم، عشق ما افلاطونی و ناگسستنیه و تو در اعماق قلب من جای داری.

سلطان نوکرتم.تاج سری حتی اگر در لحظه مستراح به من فکر میکنی

مریم دوشنبه 7 خرداد 1403 ساعت 13:51

ظالمی ندیدم که به مظلوم شبیه تر باشد مگر حسود..!
او جانی خسته دارد و دلی سرگشته و اندوهی پیوسته.‌‌..

بسیار زیبا و حکیمانه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد