تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تنها ثروت این دنیا در زندگی در دوستی و محبت خلاصه می‌شود.

خوارداشت اول: از دعای خیرتون و نفس حقتون تا پست قبلی رو گذاشتم یه شرکت خوب بهم زنگ زد و واسه فردا قرار مصاحبه گذاشت.دعا کنید همه چی خوب پیش بره.شما خواننده های من آدم های خوب و سرشت پاکی دارین و پیش خدا جایگاه رفیعی دارین.

خوارداشت دوم: پاکش کردم.

خوارداشت سوم: یه چیز دیگه از دهه شصتی ها بگم کون لق هر کی که بدش میاد.داشتم میگفتم این دهه شصتی های عتیقه و آنتیک هر ترانه ای باشه و مال هر دوره ای باشه به اسم خودشون میزنن.یارو خواننده ترانه رو سال 64 خونده دهه شصتی میگه من با این خاطره دارم،بهش بگی تو اون موقع اصلا به دنیا نیومده بودی میگه باشه من خاطره دارم،ترانه نامهربون فتانه که دهه شصت خونده شده دهه شصتی میگه مال دوره منه،ترانه پریچهر معین دهه 70 خونده،دهه شصتی میگه مال دوره منه و باهاش خاطره دارم،ترانه های دهه 80 و ساسی مانکن و اینا رو دهه شصتی میگه من باهاش خاطره داره و مال دوره ما هست،ترانه های دهه 90 که مرتضی پاشایی و محسن یگانه خوندن که اصلا مگه میشه به نام کس دیگه زد جز دهه شصتی عتیقه.الان هم ترانه های تتلو و رپ های نسل چهار رو دست گرفتن و ادعای مالکیت معنویشون رو دارن.من نمیدونم این دهه شصتی نسل سوخته خاطره بازیش با ترانه ها چه زمانی قراره متوقف بشه؟تازه ترانه های فرهاد و فریدون فروغی رو هم اسم ببری همشون باهاش خاطره دارن و اونا رو هم یه جوری دهه شصتی حساب میکنن.اگه تا الان حالیت نشده چی گفته اینو بگم که مثل این میمونه که یه دهه هشتادی سرش رو از توی انیمه و مانگا و بی تی اس در بیاره و بگه ترانه "خاطرات شمال محاله یادم بره" از حمیرا مال نسل من هست.همون قدر عجیب و احمقانه ولی خُب دهه شصتی نسل سوخته این ادعا رو داره.

خوارداشت چهارم:دوباره دارم به تنطیمات کارخانه برمی گردم و تراویس بی چاک و دهن سابق میشم.دعا کنید که اونجوری نشم وگرنه از این به بعد فقط verbal abuse به راهه.

خوارداشت پنجم:فکر کردی تا اینجا اومدی خبری از بوس هست؟حاشا و کلا.

نظرات 6 + ارسال نظر
نیره شنبه 5 خرداد 1403 ساعت 20:04

تراویس، امیدوارم یه کار عالی پیدا کنی. دلگرم زندگیت در کنار خانواده ات باشی. مواظب عزیز دلت و نی نی جون باش.

ممنون نیره جون.خیلی مهربونی.
دعا کن کار خوبی پیدا بکنم

مرجان شنبه 5 خرداد 1403 ساعت 20:40

کصخلی؟سپیده کیه من سپیده نیستم اصلا توی این چنلای شما عضو نیستم تو اصلا مگه چنل داری؟
کصخل من ۲۶ سالمه
خداوکیلی برو پیش دکتر کصخل

چی کص میگی جنده واسه خودت؟برو گمشو حروم زاده

ستاره شنبه 5 خرداد 1403 ساعت 21:24 https://zendegi-hamine.blogsky.com/

امیدوارم این کار هم شرایطش خوب باشه و هم حس خوبی ازش بگیری و موندگار بشی.
آخه ببین دهه شصتیا الان چهل ساله که هستن از همون اولم عاشق پیشه بودن تو هر دهه هم با یه آهنگ با یه عده خاطره ساختن واسه همین همه آهنگا مال شصتیاس

ستاره مهربون عزیز مرسی ازت.
تو یه دهه شصتی خوب هستی

Lily شنبه 5 خرداد 1403 ساعت 21:54

در کنار خانواده سلامت باشید.برام مهم نیست دهه تولد آدمها چیه.آدم خوش فکر در دهه‌ای خوش فکره.

قربون شما لیلی جان

هاله قدسی یکشنبه 6 خرداد 1403 ساعت 09:35

تراویس جان
پریچهر معین مال دهه شصته برادر من.
البته صحبتت را در مجموع قبول دارم.
امیدوارم کار و بار به خوبی پیش بره.
انقدر هم حرص و جوش نخور. از لحاظ فرهنگی واخلاقی همگی به فنا رفته ایم. خوشم می اد در این اوضاع اف-آپ، تو حداقل راستش را میگی. تنها جایی که باهات زاویه دارم طرفداری از نظامه. اون هم که مسئله ای نیست. زاویه دارها هم باید با هم بسازند.
منتظر مانده ام ببینم کی را باید غیر از خودت ماچ کنم.

هاله جون ماشالا چقدر سحرخیز هستی.
مرسی از تو.من و تو زاویه ای با هم نداریم و عاشق همدیگه هستیم.ماچ های همه دنیا مال خودت هاله جان زیبا

هاله قدسی یکشنبه 6 خرداد 1403 ساعت 21:17

تراویس شاید باور نکنی اما گاهی وقت ها ساعت سه صبح بلند می شم برای ناهار غذا آماده می کنم. شش صبح می رم بیرون یک ساعت و نیم در راهم تا برسم مقصد، کلی راه میرم. این ور آن ور می رم. با آدم ها معاشرت می کنم. حرف می زنم. داستان تعریف می کنم. بعد برمی گردم خونه . دوباره یک و ساعت و نیم در راهم. سحر خیزی بد نیست اگر آدم بتوانه خودش را قبل از خورشید خانم برسونه به مقصد. البته تابستون ها خورشید خانم برنده است، پائیز و زمستون من.
راستی من ماشین ندارم شاید به همین خاطر باشه که سحرخیزم.

هاله جون تو دیگه خیلی سحرخیزی ماشالا.
ولی آفرین به اراده و پشتکارت.عالی هستی
هاله جون دوستت دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد