تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بالاترین درجه هوشی با کمترین جاه طلبی و کنجکاوی محض مرتبط است.

سعادت اول: یه نفر دیشب بهم گفت با اختلاف بهترین وبلاگ نویس قرن هستی و منم اشک توی چشمام حلقه زد.خیلی خوشحال شدم.

سعادت دوم: از اون کار شهرک صنعتی اومدم بیرون.خیلی راهش دور بود،حقوقش بد نبود،۱۵ تومن بود.ولی خوب دیر پرداخت میکردن حقوق ها رو.امیدوارم این نزدیک یک ماهی که کار کردم رو لااقل حقوقش رو بهم بدن.

سعادت سوم:میدونید چرا وقتی از نظام و دولت و کشور تعریف میکنم بعضی هاتون فشاری میشن؟چون تحت تاثیر ماهواره هستین،آخرین باری که شبکه های ایران رو دیدین کی بود؟بیست و چهاری یا من و تو میدید که خدا رو شکر قطع شد،یا میخکوب ایران اینترنشنال هستین یا بی بی سی یا دیگ شبکه های ضد ایرانی،این قدر که صبح تا شب اینا رو می بینید همه چی رو سیاه میبینید،زنهار که این جوری ادامه بدین دلتون هم سیاه میشه،خیلی هاتون البته دلشون هم سیاه شده،آدمی که از فوت رئیس جمهورش خوشحال میشه،از باخت تیم ملی کشورش خوشحال میشه،از تحریم ها و جنگ و بدبختی خوشحال میشه دلش سیاه شده و خودش خبر نداره.

سعادت چهارم:ایشالا یه کار جدید پیدا میکنم.از اسنپ و تپ سی خسته شدم،دلم یه کار خوب میخواد.

سعادت ششم:به احترام این ایام محزون فعلا خبری از بوس و بوس بازی نیست.

همین.بوس

نظرات 2 + ارسال نظر
مامان خانومی شنبه 5 خرداد 1403 ساعت 15:33 http://mamankhanomiii.blogfa.com

جنگ رسانه ای و جنگ نرم یعنی همین دیگه ! خیلی نرم تحت تاثیرهرچیزی که میبینی قرار میگیری و کلا موضعت تغییر میکنه . من از وضع فعلی کشور راضی نیستم از دزدی ها از اختلاس ها از اختلاف طبقاتی و ... ولی بعید هم میدونم با تغییر نظام آدمهای بهتری بیان تشنگان قدرت همیشه به فکر خودشون هستند و بس هنوز اینا سوار خر هستند اونایی که پیاده ان هزار جور نقشه کشیدن که ال میکنیم بل میکنیم جنگ و تکه تکه شدن کشور اولین ثمره ی پایان این نظام هست

آفرین مامان خانومی.برداشتت کاملا درست و صحیح هست،به تو افتخار میکنم

دکتر غمگین اسبق شنبه 5 خرداد 1403 ساعت 21:57

حتما کار خوب هم پیدا میشه.خیلی وقتها آدم خودش نمی‌دونه چه شغلی رو ترجیح میده

من میدونم چی میخوام.بیشتر شغل ها یه ایراد بزرگ دارن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد