تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

برعکس همه آدمها که فکر میکنن آدم عاشق میشه تا تنهاییاش رو پر کنه، من فکر می‌کنم آدما عاشق میشن تا تنهاییشونُ بزرگتر کنن!

خدایا سایه جمهوری اسلامی رو از سر ایران کم نکن.به خدا اگر این آخوندها نبودن تا حالا داعش و جندالله و کشورهای همسایه هر کدوم یه تیکه از ایران رو گرفته بودن.والا من وقتی حمله ای به ایران میشه پنیک میشم و استرس کل وجودم رو میگیره.حالا صبح تو چابهار اومدن ریختن و تیراندازی کردن.از وقتی شنیدم دستام میلرزه،خدای مهربان،خدای آسمانها،خدای بزرگ،این رهبر رو عمر طولانی بده،سایه جمهوری اسلامی همیشه روی سر ما باشه.همیشه امنیت داشته باشیم.این وحشی های بلوچ و سیستانی و جندالله و جیش العدل و اون کثافت هایی که تو شرق کشور بر علیه جمهوری اسلامی فعالیت میکنن نابود بکن.خیلی میترسم،خیلی زیاد از ناامنی و عدم امنیت میترسم.اون احمق هایی که هنوز طرفدار رضاپهلوی و مسیح علینژاد هستن رو به عقل بیار و به راه راست هدایت بکن.خدایا جنگ و بلا و مصیبت رو از این کشور دور بکن،من دیگه نمیتونم برم جنگ،من ۴۰ سال دارم،کمر درد دارم،سربازی هم رفتم و منطقه مرزی و بدآب و هوا هم خدمت کردم،خدایا من دیگه نمیتونم برم جنگ و تو چادر بخوابم.خدایا خودت کمک کن،روز به روز قدرت آخوندها و جمهوری اسلامی رو بیشتر بکن.

اگه تو هم مثل من از جنگ و عدم امنیت میترسی پس توی دلت واسه رهبر عزیزمون دعا بکن.

نظرات 7 + ارسال نظر
ریرامیرا پنج‌شنبه 16 فروردین 1403 ساعت 21:10 http://Riramira.blogsky.com

اگر اخوند هم باشی
اخوند مورد علاقمی

ریرامیرا دوستت دارم.
مرسی آدرس وبلاگت رو گذاشتی عزیزم
دوستت دارم
درسات رو بخون

lpdh پنج‌شنبه 16 فروردین 1403 ساعت 22:05

چرا ریرامیرا رو دوست داری؟
حسودیم میشه

تو رو هم دوست دارم عزیزم
اسمت چیه گلم؟؟

مریم پنج‌شنبه 16 فروردین 1403 ساعت 22:27

کاش دائم دل ما از تو بلرزد ای عشق
آن دلی کز تو نلرزد به چه ارزد ای عشق...
حمایتتون از جبهه ی حق قابل تقدیر هست جناب تراویس
حق نگهدارتون

مرسی مریمی

نیره جمعه 17 فروردین 1403 ساعت 05:55

خدایا یه ایرانه و یه تراویس خودت نگهدارش باش!
از اون ربع پهلوی و زنیکه مصی بدجوری بدم میاد!! کاش حداقل قیافه هاشون کریه نبود زشت شبیه زامبی! با دماغ ربع پهلوی میشه یه شهر رو آبگوشت داد!!

دمت گرم

شتر اندرزگو جمعه 17 فروردین 1403 ساعت 06:55

خایمالو سگ بگاد

نویسنده شترها جمعه 17 فروردین 1403 ساعت 13:05

از این به بعد هر کی به اسم شتر برای تو یا هر جایی کامنت میذاره من نیستم. من دیگه قصد کردم برات هیچ کامنتی نگذارم نه به اسم شتر نه به هیچ اسمه دیگه ای، ممنون این مدت میهمانت بودم. خداحافظ.

تو رو خدا نرو.چرا میخوای بری؟تو رفیق خوب منی،نباید بری

عمه اقدس الملوک شنبه 18 فروردین 1403 ساعت 17:46 https://amehkhanoom.blogsky.com

عمه جان من به هیچ کجای متن کار ندارم، جز بخش وحشی های بلوچ!!!! بلوچ ها آدمهای خیلی خوبی هستند اما به هرصورت قدرت طلب همه جا هست و برای قدرت خون بی گناهان را میریزه. درست نیست ما چون یکسری تجزیه طلب و قدرت طلب هستند، کل مردم یک منطقه را ببریم زیر سوال.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد