تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بخیل نباش که هیچ مؤمن و آزاده‌ای به بخل گرفتار نمی‌شود. بخل ضدِّ ایمان است.

خبر خاصی نیست.دارم خونه ام رو عوض میکنم.منتظر بچه هستیم.خودم هم حالم خوبه.توی شهریور هم باید برم تهرون یه سری کارهای اداری دارم.

زندگی هم همین جوری عادی و بدون استرس سپری میشه.امیدوارم که بچه سالم به دنیا بیاد.دیگه بقیه اش مهم نیست.با عشق بزرگش میکنم و بهش میگم نگران هیچی نباشه و هر کاری دلش میخواد بکنه،میخواد یه پزشک متخصص مغز و اعصاب باشه یا یه رقاص تو کافه های استانبول.واسم فرقی نداره،لبخند رضایتش فقط واسم کافیه.

دیگه این که خبر خاصی نیست.به وبلاگ سر میزنم فقط کمتر مینویسم.منم مثل بعضی از وبلاگ نویس ها دوست دارم یه کانال بزنم و داداشم فیل و دخترم بلومحیا و نیره قشنگم و کامشین گلم و سه چهارتا از داداشی ها و خواهر هام رو جمع کنم دور خودم.

محض اطلاع هم بگم که حرفهام در مورد خوب بودن و مراعات حال همدیگه فقط شعار و یاوه گویی نیست و خودم با وجود این که مستاجر هستم اما مراعات حال مستاجرم رو کردم.روی پول پیشش فقط ۱۰ تومن اضافه کردم و روی اجاره اش فقط ۱ تومن.در صورتی که طبق عُرف منطقه حداقل باید ۱۰۰ میزاشتم روی رهن و ۵ تومن روی اجاره.این رو گفتم که شما هم اگر جایی دستتون میرسه و امکانش رو دارید خوبی و مهربانی بکنید.نه این که یه بسته جگر مرغ بخرین بدین به گربه های توی خیابون و فکر کنید خیلی کار خوبی کردین.خوب بودن یعنی این که به خلق خدا و دیگران آسون بگیری.

نظرات 6 + ارسال نظر
شکوه شنبه 10 شهریور 1403 ساعت 13:46

سلام خدا رو شکر که دست خیر دارید ما هم یه اپارتمان تو شهرستان در منطقه خیلی خوب داشتیم که شش سال مستاجر ساکن بود آخرین اجاره ای که ازش میگرفتیم(تا شهریور ۱۴۰۲) ده ملیون پیش و ماهی ۲۷۰۰ اجاره ولی بعد از رفتنشون ۵۰ میلیون خرج اپارتمان کردیم و یک ریال هم خسارت نگرفتیم بنابراین مستاجرش که صاحب ملک انقدر باهاشون راه میاد باید در نگهداری ساختمان احساس مسئولیت کنه

عیب نداره شکوه جون.عوضش خیر و برکتش رو تو زندگی ات میبینی.خوبی پیش خدا گم نمیشه

Harold Willis شنبه 10 شهریور 1403 ساعت 20:00 http://Bluemahya.blogsky.com

اومدی تهران بیا ببینیم همو، هربار در میری و میپیچونی (از سال ۱۴۰۰)
کانال هم زدی نگهش دار، عضو بمونیم، مستفیض شیم ^^

دیدن تو سعادت و افتخار میخواد،نفس کشیدن در هوایی که تو نفس میکشی لیاقت میخواد.
چشم،کانال میزنم خوشگلم

دکتر غمگین شنبه 10 شهریور 1403 ساعت 20:46

خدا خیرتون بده ایشالا مراعات حق مردم یه پدیده فراموش شده به حساب میاد

قربان محبتت

phil یکشنبه 11 شهریور 1403 ساعت 05:22

سلطان کانال قویه بزن فقط کامنت رو ببند و تعداد اعضا هم به تخمت باشه.

نوکرتم داداشی.حتما تو فکرش هستم.

مامان خانومی یکشنبه 11 شهریور 1403 ساعت 20:41 http://mamankhanomiii.blogfa.com

واقعا ! باید بگم دم شما گرم مطمئنا اثرش و خیرش به زندگی خودت چندین برابرش برمیگرده

مرسی عزیزم

نیره یکشنبه 11 شهریور 1403 ساعت 23:44

تراویس خدا خیرت بده که به فکر مستاجرت هستی و اثر این خوبی ها برگرده به زندگیت.
به سلامتی جا به جا بشین. نگران هم نباش دیگه کم کم داری به پدر شدن نزدیک میشی.
خوش باشین کنار همدیگه.

نیره جون دوستت دارم.عزیزم تو خیلی انرژی مثبت هستی و خیلی بهم روحیه میدی.مرسی به خاطر مهربونی هات.
تو هم خوش باشی عزیزم.داماد گلم رو ببوس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد