تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

وقتی حدود دو و نیم دهه پیش به سل مبتلا شده بودم، دریافتم که «نیروی اراده» موروثی‌ام به طرز غریبی بی‌اثر شده است

دو مطلب رو میخوام عرض کنم.

اول:میگن ۱۳ صفر که یک شنبه میشه اگر آرزویی بکنی و یه چیز کوچیک در ارتباط باهاش بخری سال دیگه آرزوت برآورده میشه.مثلا آرزو بکنی بچه دار بشی و یه لباس بچه گانه بخری یا آرزو بکنی ماشین بخری و یه جاکلیدی بخری.منم یک شنبه آرزو میکنم یه ماشین صفر بخرم.ماشین خارجی و آن چنانی نمیخوام حتی سمند و دنا و تارا هم نمیخوام،سقف خواسته های من یه ساینا صفر یا کوئیک صفر هست.داشتم میگفتم آرزو میکنم که یه ماشین صفر تا سال دیگه بخرم و یه جا کلیدی میخرم.ایشالا که آرزوم به واقعیت تبدیل بشه.

دوم:یه مطالبی هست چند روز دارم میخونم،نمیدونم والا من خرافاتی نیستم ولی میگن هر اسمی یه فرکانس داره تو طبیعت و این فرکانس ها هستن که سرنوشت آدمی رو توی زندگی تغییر میدن.و داستان های زیادی خوندم از آدمهایی که با تغییر اسمشون زندگیشون متحول شده.واسه همین رو انتخاب اسم بچه طفل معصوم حساس شدم که اسمی انتخاب کنم براش که خوش فرکانس باشه و انرژی اش بالا باشه که انشاالله توی مراحل زندگی اش سختی نکشه.

سوم:برای اون کسی که اسمش علی هست و چند وقتی هست گیر داده و مرتب فحش میده از خدا آرامش میخوام و روزی زیاد.امیدوارم اون قدر توی زندگیت سرت به خوبی و خیر و برکت شلوغ بشه و برکت وارد زندگی ات بشه که دیگه حتی اینجا رو به یاد نیاری چه برسه به این که بیایی به من و زن و بچه ام فحش بدی.

نظرات 3 + ارسال نظر
پاناسونیک جمعه 26 مرداد 1403 ساعت 21:23

یک زیر تلوزیونی بخر. که سال بعد اینموقع پاناسونیک خریده باشی.
اگه کسی خر میخواد مثلا یک دونه نعل بخره، مگه نه؟ کسی نمیاد خاموشم کنه، تخیلم بخوابه.

پاناسونیک محصولات خوبی داره خداییش.ولی الان گیر نمیاد تو بازار

Harold Willis جمعه 26 مرداد 1403 ساعت 21:57 http://Bluemahya.blogsky.com

چه جالب. من دوتا اسم دارم، یکیش یعنی زندگی و یکیش یعنی نورانی و شکوفه، پس این یعنی من محکوم به حیات و درخشش و شکفتن می باشم :)))))

به به .آفرین به تو

Harold Willis جمعه 26 مرداد 1403 ساعت 21:58 http://Bluemahya.blogsky.com

زیر تلویزیونی رو ول کن، یک تیکه طلای کوچیک بگیر که پس فردا روزی صاحب طلافروشی بشی.

جاکلیدی میخرم که ماشین بخرم تا سال دیگه.یه ساینای قشنگ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد