تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

«زمان را تباه کردم و حال زمان مرا تباه کرد.

چه خبر؟کامنت نمیزارین.احوالی از ما نمیپرسین.قبلا یه کامنتی ،پیامی چیزی میدادین،الان غریبه شدین.حال و احوالتون خوبه؟چی کار می کنید؟جمعه یادتون نره به آقای جلیلی رای بدین.

با گرمای هوا چه می کنید؟این پست رو دارم آخرای تایم کاری میزارم،ببینید چقدر به یادتون هستم.بیرون میرین مراقب باشین گرمازده نشین،با همسرانتون هم دعوا و قهر نکنید.قدر هم رو بدونید.

خوب دیگه کم کم باید برم.مراقب خودتون باشین.کامنت بزارین،رای بدین،دعوا نکنید،مهربون باشید.بوس بوس

تا اینجا خوندی نمیخوای به جودی فاستر بوس بدی؟

نظرات 8 + ارسال نظر
پروفسور دوشنبه 11 تیر 1403 ساعت 15:34 https://otagham.blogsky.com/

نه. من به هیچ کس بوس نمیدم.

باش

Mجان دوشنبه 11 تیر 1403 ساعت 16:15

آرزوی بهروزی ، سلامت و توفیق روزافزون برایتان
ان‌شاءالله پیروزی جبهه انقلاب....

انشاالله

۱۲۴۴ دوشنبه 11 تیر 1403 ساعت 18:41

هیچی داریم ذوب میشیم
از شما چه خبر
راستی اسم دخترتون رو انتخاب کردین؟

عزیزم مگه کدوم شهری که داری ذوب میشی؟منم خوبم.نه،انتخاب نکردم اسمش رو.
تو هم اسم قشنگت رو بهم نگفتی نازنین

نیره دوشنبه 11 تیر 1403 ساعت 21:19

تراویس، حال و احوالت خوبه؟ نی نی و مامانش چطورن؟
ما که همیشه هستیم.

نیره جون خوبم.هر روز میام سرکار.دیگه عادت کردم به کار و دلم نمیخواد بیرون بیام.
نی نی هم خوبه.دیروز رفت سونو،همه چیزش خوب بود خدا رو شکر
مرسی نیره جون احوالمون رو میپرسی

۱۲۴۴ دوشنبه 11 تیر 1403 ساعت 21:54

من اسمم معصومه‌ست ، ولی این اسم رو پیشنهاد نمیکنم

معصومه خیلی قشنگه عزیزم.

دکتر غمگین گرما زده دوشنبه 11 تیر 1403 ساعت 22:10

خیلی امروز گرم بود. خدا کنه از این بدتر نشه

میگم والا میخواد از این گرم تر بشه.خدا کمک بکنه

اعظم۴۶ دوشنبه 11 تیر 1403 ساعت 22:39

سلام چشم به جلیلی رای می دم

آفرین دختر خوب و مهربون،فرشته روی زمین

نیره سه‌شنبه 12 تیر 1403 ساعت 09:26

خدا رو هزار مرتبه شکر همه چیز خوب پیش میره. نی نی رو ندیده، خیلی دوست داریم.
به سلامتی و دل خوش. کار خودش یه نظم خوب به زندگی میده.
دخترا همیشه پر خیر و برکتن. ان شاءالله نی نی شما همین طوره.
نگفتین عزیز دلتون چه اسمی دوست داره؟

ممنون نیره جون
نی نی هم تو رو دوست داره.
والا اسم های مختلفی انتخاب کرده.هنوز به قطعیت روی یه اسم نرسیدیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد